רני רהב: "ינון מגל, לא האמנתי שאתה מסוגל לרשע כזה"

ינון מגל שיתף את תמונתו של בני גנץ אצל האב השכול אייל ולדמן והביע ביקורת, רני רהב תקף אותו בציוץ ארוך: "תחזור להיות ינון מגל האמיתי שערך את וואלה, אדם נעים ולא רשע רשע רשע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 09:18 יד בטבת התשפד

רני רהב: "ינון מגל, לא האמנתי שאתה מסוגל לרשע כזה"
רני רהב, ינון מגל, צילום: Olivier Fitoussi,Chaim Goldberg/Flash90

אייל ולדמן, שבתו דניאל נרצחה במסיבה ברעים, ערך אתמול אירוע בביתו בנוכחות פעילת ההסברה נועה תשבי. חבר הקבינט בני גנץ הגיע גם הוא, ותמונתו מהאירוע הצליחה לעורר סערה. מי שמיהר להגיב על כך בחשבון הטוויטר שלו הוא ינון מגל, שכתב: "מגניב בפנטהאוז של אייל ולדמן ('דם הנרצחים על ידיו של נתניהו') בקוקטייל של נועה תשבי עם כוס ויסקי ביד. בכיף. רק נזכיר שכשיריב לוין צחק בכנסת פתחו מהדורות שזה קורה 'כשנהרגים חיילים'".

רני רהב תוקף את ינון מגל: "הלוחמים יחזרו מהמלחמה ויבואו בחשבון איתך"

איש יחסי הציבור רני רהב הגיב בציוץ ארוך וזועם, בעל 20 סעיפים. "ינון יקר, לא האמנתי שאתה מסוגל לרשע כזה", פתח, "מה יותר מרגש לבוא להצדיע לנועה תשבי שעושה 24/7 למען המדינה שלך, אין לך בושה?". כמי שנכח באירוע בעצמו, רהב העיד שגנץ הגיע לעשרים דקות בלבד. "אייל ולדמן אב שכול, אין לך לב?", המשיך וכתב, "מה היה קורה עם הבן שלך חלילה היה נרצח?".

רהב תקף את מגל: "תתבייש לך. מה לא תקין? ישראל חזרה, בתי הקולנוע, המשרדים, המפעלים, חזרו על מנת שנוכל לשלם מיסים ושיהיו פרסומות לערוץ שלך, שיוכל לפרסם את ההסתה היומית שלך. לא מתאים לך? קח כדור להרגעה! חשב מסלול מחדש, עם ישראל לא יתן לך יותר להשתייך למכונת הרעל שלך עצמך. הלוחמים יחזרו מהמלחמה ויבואו בחשבון איתך".

לסיום, ביקש: "ינון, חזור להיות ינון מגל האמיתי, זה שערך את וואלה, אדם נעים ולא רשע רשע רשע. מציע שתמחק את הציוץ הנוראי שלך. תזכור - ילדיך יגדלו ויראו את מה שעשית כאן וזה יהיה אסון".