מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

התקווה של אורי מגידיש בחושך הייתה לומר כל בוקר "מודה אני"

אשת התקשורת המוכרת יעל צין נפגשה עם אורי מגידיש ששוחררה משבי החמאס לפני כחודשיים: "המסר שלה - להאמין תמיד בבורא עולם ולהודות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 16:51 יג בטבת התשפד

התקווה של אורי מגידיש בחושך הייתה לומר כל בוקר "מודה אני"
יעל צין ואורי מגידיש, צילום: יעל צין

מאז פרוץ המלחמה, התגייסו מפורסמים רבים לסייע ולהרים את המורל הלאומי, וחלקם אף נפגשו עם חטופים ששוחררו וחזרו ארצה. גם אשת התקשורת יעל צין, עשתה זאת, ונפגשה היום (ג') עם אורי מגידיש, החיילת ששוחררה משבי החמאס לפני כחודשיים. "חוזרת לביתה של מי שנתנה לכולנו השראה בתקופה הזו, אורי מגידיש התצפיתנית - שנחטפה לעזה, והוחזרה ע"י כוחותינו רק בעזרת הקב"ה", כתבה צין בחשבון האינסטגרם שלה.

יעל צין ואורי מגידיש

יעל צין ואורי מגידיש, צילום: יעל צין

יעל צין: "בזכות זה ראתה ישועה"

"תקשיבו ללוחמת האמיתית!!!!", המשיכה, והדגישה את עניין האמונה והבטחון בבורא עולם: "היא ספרה לי שאמרה 'מודה אני' כל בוקר!!! וזה מה שנתן לה תקווה בחושך! אמא של אורי מגידיש אשה בעלת אמונה ובטחון בבורא עולם!!!! וכך זעקה לי תפילה וזעקה מלב של אמא!!!! זה מה שצריך. בזכות זה ראתה ישועה!!!".

המסר של אורי מגידיש: להאמין בבורא

בהמשך אמרה על מגידיש: "המסר שלה: להאמין תמיד בבורא עולם ולהודות! אמרה תודה גם כשקשה!!! וזכתה לישועה. אמן שישובו כל החטופים לשלום בקרוב".

כזכור, לפני כחודשיים שחרר צה"ל את החיילת אורי מגידיש לאחר שנחטפה על ידי חמאס במהלך המתקפה הרצחנית ב-7 לאוקטובר. ראש הממשלה נתניהו ברך על פעולת צה"ל ותקף את החמאס: "למחבלי החמאס ולדאעש אני אומר - אתם מפלצות. אנחנו נמשיך לרדוף אתכם, אנחנו נמשיך לצוד אתכם. נכה בכם עד שתיפלו מרגלינו".

אורי מגידיש לצד משפחתה

אורי מגידיש לצד משפחתה, צילום: דובר צה"ל