"שידרתי עם פאה ואף אחד לא ידע": רינה מצליח חשפה סוד כאוב

במסגרת פרויקט של ערוץ המשמעת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, רינה מצליח חשפה את ההתמודדות האישית שהסתירה עד היום: "זו פעם ראשונה שאני מדברת על זה, לא רציתי שייכנסו לי לעניינים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 11:23 יג בטבת התשפד

"שידרתי עם פאה ואף אחד לא ידע": רינה מצליח חשפה סוד כאוב
רינה מצליח חושפת, צילום: באדיבות ערוץ המשמעות

מגישת הרדיו רינה מצליח, שעד פרישתה לא מזמן הייתה ממגישות הטלוויזיה הבולטות על המסך, התארחה בפודקאסט של "ערוץ המשמעות" בשיחה עם שרון חזיז להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. במהלך השיחה חשפה מצליח את ההתמודדות האישית שלה.

רינה מצליח מדברת על מחלת הסרטן: "זו פעם ראשונה שאני מדברת על זה"

"אני שידרתי בטלוויזיה עם פאה, ואף אחד לא ידע", חשפה, "זו הייתה שנה קשה מאוד. שמרתי את זה בסוד, זו פעם ראשונה שאני מדברת על זה. הסביבה הקרובה כמובן ידעה, אבל לא רציתי שכולם יכנסו לי לעניינים".

חזיז, שגם היא חלתה בסרטן השד, לוקחת חלק בסדרת פודקאסטים להעלאת המודעות, מתוך הבנה אישית של החשיבות בגילוי מוקדם. "כדי להקליל לי את העניין, התחלתי למדוד פאות בלונדיניות ולצלם את עצמי בכל מיני פאות מצחיקות", שיתפה מצליח, וגם חזיז הביעה הזדהות: "אני הגעתי הביתה, לקחתי מספריים, תפסתי לעצמי את השיער ופשוט גזרתי אותו לקארה הכי קצר שיכולתי, ואמרתי לעצמי: 'וואלה יפה לי קארה, לא נורא', רציתי להגיע לזה בשלבים".