אילה חסון תקפה את הערוצים המתחרים: "כל אחד בוחר למי להקשיב"

מגישת כאן 11 תקפה את ערוצי התקשורת ואת קבוצות האנשים "שמסרבות להפרד מהרעל". והסבירה למה בערוץ שלה זה לא ככה: "כל ההורים השכולים שאני ראיינתי, מדברים בצורה מדהימה. כל אחד בוחר למי להקשיב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 09:38 יג בטבת התשפד

אילה חסון תקפה את הערוצים המתחרים: "כל אחד בוחר למי להקשיב"
אילה חסון, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

ערוצי התקשורת סופגים בתקופה האחרונה ביקורת קשה מהטוענים כי הם משמשים להפצת רעל הסתה ופילוג. אמש (א') באה הביקורת ממקור בלתי צפוי כשמגישת חדשות 11, אילה חסון, התראיינה לפתחי וזמרי ברדיו גלי ישראל ואמרה כי "לכל אחד יש שלט ביד והוא בוחר למי להקשיב ולמי לא להקשיב".

"כאילו לא קרה כאן כלום בשבעה באוקטובר"

"יש מספר קבוצות קטנות קולניות וכוחניות בציבור שמסרבות להיפרד מהרעל" אמרה המגישה בראיון. "כאילו לא קרה כאן כלום בשבעה באוקטובר. אנחנו רואים את החיילים ביחד כתף אל כתף באחדות וברעות בלתי רגילה עם מטרה אחת להביא ניצחון מחרפים את נפשם. כשהם יחזרו בחזרה לקיבוץ, לעיר או להתנחלות הם יסכימו שהשיח שהיה לפני השבעה באוקטובר יחזור לעצמו?!"

נועם פתחי חיזק את טענתה והדגיש כי ישנם ערוצים "שמגייסים את הכאב של הנופלים והופכים את זה לוויכוח פוליטי". ובתגובה חסון התגוננה קלות והסבירה כי הראיונות שהיא ערכה לא נוצלו לפוליטיקה כמו שנעשה, לטענתה, בשאר הערוצים. "כל ההורים השכולים שאני ראיינתי, עם כל הצער והכאב הנוראי וההקרבה - הם מדברים כולם בצורה מדהימה. לכל אחד יש שלט ביד והוא בוחר למי להקשיב ולמי לא להקשיב".