נדב פרי: "אתה מדבר? בנך הוא העיתונאי המשפיע במדינה" | חגי סגל: "אין לו שליטה"

העיתונאי חגי סגל התארח בפודקאסט של נדב פרי, והשניים נקלעו לוויכוח על הממשלה הנוכחית ועל היחס של התקשורת אליה. פרי: "אתה מדבר? בנך הוא העיתונאי המשפיע במדינת ישראל" | סגל: "הוא לא הפוסק האחרון שם ואפילו לא הפוסק לפני האחרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 14:47 יב בטבת התשפד

נדב פרי: "אתה מדבר? בנך הוא העיתונאי המשפיע במדינה" | חגי סגל: "אין לו שליטה"
נדב פרי, חגי סגל, צילום: ללא, Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאי חגי סגל התארח בפודקאסט של נדב פרי, בשיחה שהוקדשה ברובה לטיבה של הממשלה וליחס של התקשורת כלפיה. כבר באמצע השיחה בין השניים הודה סגל: "הממשלה הזו לא טובה בלשון המעטה", אך ביקר בכל זאת את היחס של התקשורת כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובפרט של עיתון "הארץ" וערוץ 12.

נדב פרי: "בבחירות 2015 מי שהוביל את הסיקור שם זה הבן שלך"

פרי טען: "בחדשות 12 אמרו 'אחרי 30 שנה, פעם ראשונה אנחנו נוקטים עמדה'". אך סגל לא התרצה, וטען שהערוץ נקט עמדה גם בעסקת שליט ובבחירות 2015. "בבחירות 2015 מי שהוביל את הסיקור שם זה הבן שלך", השיב מגיש הפודקאסט, וסגל ענה בתגובה: "עם כל הכבוד לו, אין לו שליטה על הניסוח של כל המהדורות וההגשה".

חגי סגל: "הוא לא הפוסק האחרון שם ואפילו לא הפוסק לפני האחרון"

פרי המשיך: "אתה מדבר? בנך הוא העיתונאי המשפיע במדינת ישראל", וסגל השיב באותו המטבע: "ברוך ה' שהוא משפיע, אבל הוא לא הפוסק האחרון שם ואפילו לא הפוסק לפני האחרון". בהמשך טען העיתונאי: "הימין ישלם מחיר אחרי השנה הזו. במיוחד הליכוד ישלם מחיר כבר, אני חושב שבסוף יקרה לו מה שקרה למפלגת העבודה. לאט לאט הליכוד יתפוגג, הוא יבוא על עונשו. גם אני שרציתי שיהיה פה שלטון ימין לא רציתי שיהיה פה שלטון ימין מהסוג הזה".