עקף גם את יונית לוי: עמית סגל בהישג חסר תקדים

כמו פרשנים רבים אחרים, גם סגל מעלה תכנים ופרשנויות לחשבונות ברשתות החברתיות, אך הסרטון שפרסם תחת הכותרת "אם נשכח מי זו הרשות הפלשתינית כפר סבא תהפוך לכפר עזה" שבר כל שיא וחצה את רף 2 מיליון הצפיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 14:08 יב בטבת התשפד

עקף גם את יונית לוי: עמית סגל בהישג חסר תקדים
עמית סגל, סרטון שובר שיאים, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

עמית סגל נחשב לאחד העיתונאים הבכירים בישראל כבר מספר שנים וככזה, הוא מעלה סיפורים ופרשנויות רבים גם לחשבונות האישיים שלו ברשתות החברתיות, חשבונות שזוכים למאות אלפי צפיות במהלך כל חודש. אלא שסרטון אחד של סגל שבר כמעט כל שיא אפשרי וכבר עבר את רף שני מליון צפיות, לצורך השוואה, משדר החדשות בהובלת יונית לוי ב-7 באוקטובר זכה לכמיליון צופים.

עמית סגל והסרטון ששבר את הרשת

בסרטון המדובר שפורסם תחת הכותרת "אם נשכח מי זו הרשות הפלשתינית כפר סבא תהפוך לכפר עזה", נותן סגל את הפרשנות שלו לאפשרות של החזרת הרשות הפלשתינית לרצועת עזה ומסביר מדוע לדעתו מדובר בטעות היסטורית. הסרטון, שעלה לכל הרשתות החברתיות, חרך אותן וזכה בין לילה למאות אלפי צפיות, עתה, ארבעה ימים לאחר שעלה, הוא כבר מביט על שתי מיליון הצפיות מלמעלה והיד עוד נטויה, מספרים חסרי תקדים בכל קנה מידה.

1.2 מיליון צפיות באינסטגרם, כמה בטיקטוק?

כאמור, הסרטון עלה בכל הרשתות, אך ברשת אחת, אינסטגרם, הוא זכה לכמות צפיות מרשימה במיוחד של 1.2 מיליון צפיות. בטיקטוק זכה הסרטון ל-מעל 500 אלף צפיות ואילו בטוויטר הוא זכה ב-מעל ל330 אלף צפיות. שתי הרשתות בהן זכה הסרטון להכי מעט צפיות הן טלגרם עם 146 אלף ופייסבוק שם זכה הסרטון ל35 אלף צפיות בלבד.