מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יהורם גאון דורש: "מנהיגים יקרים, אל תלכו למסיבות העיתונאים"

בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, יהורם גאון תקף את אירועי מסיבות העיתונאים: "אתם לא הולכים לספר מה קורה, אתם הרי הולכים להתחרות ביניכם על התואר מי יובך יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 11:11 יב בטבת התשפד

יהורם גאון דורש: "מנהיגים יקרים, אל תלכו למסיבות העיתונאים"
יהורם גאון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בזמן המלחמה, מסיבות העיתונאים הפכו לאירוע שכיח מתמיד, וכזה שמצליח ליצור כמה סערות תקשורתיות. הזמר הוותיק יהורם גאון כתב על כך ביקורת נוקבת בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו. "כשהייתי שומע פעם, שיש מסיבת עיתונאים עם אנשים רמי דרג בענייני הקרבות, הייתי מפסיק לאכול, מפסיק לכתוב, מפסיק לקרוא, ורץ לטלוויזיה", פתח בשיתוף, "אט אט התחוור לי שאני רואה בסך הכל אנשים חשובים שקוראים יפה דברים שניסחו להם היועצים ל'ענייני אהבת הציבור'".

יהורם גאון מתגעגע לימים שהמנהיגים היו מדברים מהלב

גאון פחות התחבר לקונספט החדש: "מה איכפת לי מה חושבים יועצי התדמית? אני מתגעגע לימים שהאיש היה מדבר בעצמו מתוך הלב, לא מן הפרומפטר". הזמר טען שמסיבות העיתונאים הפכו לתחרות: "תחרות בין המראיינים מי 'מכסח' יותר את נבחרי הציבור. מה אכפת לי מה הוא אמר פעם? אני רוצה לשמוע אם יש התקדמות במשא ומתן עם המפלצת מן המנהרות, אני רוצה לשמוע אם החיילים עומדים במשימה של מיטוט החמאס, במקום זה אני שומע, שאלה 'אם לראש הממשלה יש דיסקית'".

"אתם לא הולכים לספר מה קורה, אתם הרי הולכים להתחרות ביניכם על התואר מי יובך יותר"

הזמר סיכם בפנייה נוקבת: "מנהיגים יקרים, אל תלכו למסיבות העיתונאים", ביקש, "אתם לא הולכים לספר מה קורה, אתם הרי הולכים להתחרות ביניכם על התואר מי יובך יותר. השואלים לא באים לשאול, הם באים להביך, ואתם לא באים להישאל אלא לצאת טוב מן ההצגה. אז למה? מי צריך את זה? זה היה מצחיק אם במקום אחר לא היו נלחמים ברגע זה ממש, חיילים אמיתיים, שמוסרים את נפשם בקרב האמיתי".