מפתיע: זה העיתונאי שגובה הכי הרבה כסף להרצאה - הרשימה המלאה

מלחמת חרבות ברזל ושעות המסך הרבות הביאו לכך שהעיתונאים הם המרצים המבוקשים ביותר והמחיר בהתאם. שני עיתונאים עומדים בראש עם תג מחיר של 20 אלף שקלים להרצאה של שעה, מנגד אפשר למצוא הרצאות גם עד 8,000 שקלים | הרשימה המלאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/23 14:17 י בטבת התשפד

מפתיע: זה העיתונאי שגובה הכי הרבה כסף להרצאה - הרשימה המלאה
סגל וקושמרו, הכוכבים של המלחמה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מלחמת חרבות ברזל הביאה איתה לא מעט גיבורי תרבות וביניהם גם אנשי התקשורת, שמלווים אותנו מהמסכים והפכו לכוכבי המלחמה. המבט הייחודי של אותם עיתונאים מביא לכך שההרצאות שלהם הפכו בזמן המלחמה למבוקשות ביותר במגזר העסקי והמחיר כך מתברר, בהתאם. בתחקיר של עדי דברת ויסמין גואטה שפורסם השבוע ב-themarker בדקו השתיים כמה עולות ההרצאות של מיטב העיתונאים, התוצאות מפתיעות.

אפשר גם בזום ב-15 אלף שקלים

לפי התחקיר, שני העיתונאים שגובים את המחיר הגבוה ביותר להרצאה בת שעה הם דני קושמרו מערוץ 12 וצבי יחזקאלי מערוץ 13, כאשר לקושמרו גם תעריף של 15 אלף שקלים להרצאה בזום. הרצאה של עמית סגל תעלה החל מ-14 אלף שקלים ואילו הרצאות של העיתונאים נדב איל, אלון בן דוד ואוהד חמו תעלה החל מעשרת אלפים שקלים. המגיש שגובה את המחיר הנמוך ביותר הוא מגיש חדשות 13 אודי סגל שעבור הרצאה לוקח 8,000 שקלים.

צבי יחזקאלי

צבי יחזקאלי, 20 אלף שקל. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"שביעי באוקטובר: קו פרשת המים"

דבר מעניין נוסף הוא שמות ההרצאות שמתמקדות בנקודת המבט בסיקור של כל עיתונאי. כך למשל ההרצאה של קושמרו נקראת: "מלחמת 7 באוקטובר — הימים הכי דרמטיים בתולדות המדינה" ואילו הרצאותו של חמו נקראת: "שביעי באוקטובר: קו פרשת המים". נדב איל מתמקד בהרצאתו ביחסיה של ישראל עם מדינות העולם ושמה הוא: "מלחמת 7 באוקטובר — והעולם" ואילו ההרצאה של אודי סגל נקראת: "משדרים מלחמה".

נדב איל

נדב איל, "מלחמת 7 באוקטובר — והעולם". צילום: יח"ץ