עמית סגל חוגג ניצחון בתביעת הדיבה: "הסתיימו שנתיים של הכפשות"

התביעה שהגישו צמד העיתונאים כנגד אדם שהכפיש את שמם ברשתות הסתיימה לאחר שהאחרון פרסם התנצלות פומבית וכתב: "פרסמתי כאן שקרים מוחלטים". גרינצייג: "אל תיגררו אחרי אנשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/23 20:15 ט בטבת התשפד

עמית סגל חוגג ניצחון בתביעת הדיבה: "הסתיימו שנתיים של הכפשות"
עמית סגל, שנתיים של הכפשות, צילום: Hadas Parush/Flash90

שני העיתונאים עמית סגל ואבישי גרינצייג פרסמו היום (ה') על סיום פרשת התביעה שהגישו יחד כנגד אדם שהכפיש א שמם ברשתות החברתיות. אותו אדם פרסם היום התנצלות ואף פיצה את השניים בסכום כספי. סגל הגיב בטוויטר וכתב: "וכך (פלוס פיצוי כספי) הסתיימו שנתיים של הכפשות ושקרים".

"מוסר השכל: אל תיגררו אחרי אנשים"

גרינצייג עצמו כתב גם כן בתגובה להתנצלות הפומבית: "מוסר השכל: אל תיגררו אחרי אנשים לפרסם שקרים ללא בדיקה". בהתנצלות כותב האדם שהכפיש: "לאחר ששוחחתי עם עמית סגל ואבישי גרינצייג התברר לי שטענותיי נגדם אינן נכונות ובמשך שנתיים פרסמתי כאן שקרים מוחלטים". הוא הוסיף: "פרסמתי את הדברים ללא בדיקה ונגררתי אחרי אנשים שלא הייתי צריך להיגרר אחריהם.

אבישי גרינצייג

אבישי גרינצייג, שקרים והכפשות כנגדו. צילום: מיכה לובטון

סגל וגרינצייג תבעו יחדיו

"בלב כבד ולאחר תקופה ממושכת מאוד של הבלגה" כתבו השניים הודעה זהה לפני כחצי שנה, כל אחד בעמוד הטוויטר שלו, "נאלצתי היום להגיש תביעת לשון הרע בסך 500,000 שקלים" הם כותבים ומציינים את שמו של מושא התביעה. השניים כותבים: "על עשרות שקרים מוחלטים שפרסם נגדי בתפוצת נאט"ו במשך שנים". גרינצייג מאשים את אותו אדם לאחר שטען כי "פעלתי להטות את הבחירות, ביצעתי שורת עבירות פליליות, הסגרתי מקורות, שיבשתי מהלכי משפט, ועוד".