צופית גרנט הרשימה: "אמרה אין סוף דברים חכמים"

אשת הטלוויזיה מאיה ורטהיימר נכחה בשיחה על קירוב לבבות והתרשמה במיוחד ממשפט אחד שאמרה גרנט. ורטהיימר: "שיחה שמדברת על פעולות למען קירוב לבבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/23 19:35 ט בטבת התשפד

צופית גרנט הרשימה: "אמרה אין סוף דברים חכמים"
צופית גרנט, עם כיסוי ראש, צילום: מיכה לובטון

מלחמת חרבות ברזל שנכפתה עלינו גרמה לכל אזרחי המדינה להתאחד סביב מטרה אחת כשהסיסמה "יחד ננצח" הפכה לשגורה בפי כל. במטרה לשמר את האחדות הזו גם ביום שלאחר המלחמה נערכים אירועים רבים בהם מדברים המשתתפים על הדרכים לשמר את האחדות, באחד הפאנלים הללו דיברה אשת הטלוויזיה צופית גרנט ומשפט אחד שאמרה הותיר רושם עמוק על מאיה ורטהיימר.

"צופית אמרה אין סוף דברים חכמים"

ורטהיימר העלתה סטורי מהאירוע לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "שיחה על קירוב שאולי לא מבקשת אחדות בעם, שיחה שמדברת על פעולות למען קירוב לבבות. על גרנט עצמה כתבה ורטהיימר: "צופית אמרה אין סוף דברים חכמים ואחד מהם היה 'בסוף אנחנו לא פה כדי לשרוד את החיים, אנחנו נצטרך ללמוד איך לחיות אותם'" כתבה ורטהיימר.

מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר, התרשמה מגרנט. צילום: שי יחזקאל

קרן מור ושולי רנד יהיו ההורים של עומר פרלמן ומאיה ורטהיימר

בימים אלו עובדים על הליהוקים לעונה השלישית של "שבאבניקים", הסדרה העוסקת בזרם בציבור החרדי. על פי פרסום ראשון של ערב טוב עם גיא פינס, מי שנבחרה לגלם את אשתו של שולי רנד בדרמה הקומית של הוט היא השחקנית קרן מור. השניים יגלמו את ההורים העשירים של עומר פרלמן ומאיה ורטהיימר.