"סליחה שלא נתנו לכם אהבה והייתם חייבים לאנוס את הבנות שלנו"

אמירה של עיתונאי עזתי בתכנית של רזי ברקאי בגל"צ הצליחה להטריף את הרשת: "אתם פשוט רשעים שמסייעים לאויב בשעת מלחמה, אין מילים אחרות" | גם העיתונאי חנוך דאום הגיב: "סליחה שלא נתנו לכם אהבה, נשתדל להשתפר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/23 18:10 ט בטבת התשפד

"סליחה שלא נתנו לכם אהבה והייתם חייבים לאנוס את הבנות שלנו"
ההרס אחרי הטבח במסיבת טבע נובה ברעים, צילום: Yaniv Nadav/Flash90     

העיתונאי העזתי סמי עובייד: "תתנו לנו אהבה תקבלו הכל"

הבוקר (ה') התראיין העיתונאי העזתי סמי עובייד אצל רזי ברקאי בגל"צ. במהלך השיחה בין השניים אמר עובייד: "תתנו לנו אהבה תקבלו הכל, לא ניתן לחמאס להשתלט עלינו. נירים, ניר עוז יקבלו אהבה ולא יבואו אליהם אנשים עם נשקים, יבואו אליהם אנשים באחווה ובשקט ונחיה במדינה אחת". האמירה המרתיחה הזאת של עובייד לא עברה בשתיקה בטוויטר, ולא מעט תקפו אותו, ואת התחנה ששידרה את הראיון, בתגובות.

מגיבים זועמים: "תחליפו את השם מגלי צה"ל לגלי פלסטין"

"תחליפו את השם מגלי צה"ל לגלי פלסטין", כתב אחד המגיבים, ואחר הוסיף, "אתם פשוט רשעים שמסייעים לאויב בשעת מלחמה, אין מילים אחרות". היו מי שהתייחסו לדברים באופן ספציפי: "הדבר האחרון שהם יקבלו מאיתנו זה אהבה", נכתב בזעם. איש התקשורת חנוך דאום צילם את האמירה לסטורי וכתב: "סליחה שלא נתנו לכם אהבה והייתם חייבים לאנוס את הבנות שלנו. נשתדל להשתפר". מגיב אחר התייחס לעניין במלוא הרצינות, וכתב: "צחוק צחוק, אבל הדיבור הזה עבד לתנועת האחות של החמאס בפרלמנט הישראלי".

חנוך דאום

חנוך דאום, צילום: Moshe Shai/FLASH90