חנוך דאום סופד לקרוב המשפחה סרן ליאור סיון: "ציפו לילד נוסף"

לאחר הבשורה הקשה על דבר נפילתו של סרן ליאור סיון בעזה, שיתף חנוך דאום בקשר המשפחתי וספד: "זוג מקסים ומיוחד, מצפים לילד נוסף, עמדו לעבור לבית חדש" | ראש עיריית בית שמש ספדה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/23 09:36 ח בטבת התשפד

חנוך דאום סופד לקרוב המשפחה סרן ליאור סיון: "ציפו לילד נוסף"
סרן (מיל') ליאור סיון ז"ל, נפל בדרום רצועת עזה, צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם הבוקר (ד') על נפילתו בקרב של סרן במילואים ליאור סיון, בן 32, קצין לוחם בגדוד 363, חטיבת 'הראל' (10), שנפל בקרב בדרום רצועת עזה. קרוב משפחתו של סיון הוא איש התקשורת חנוך דאום שספד לו בכאב ושיתף כי רעייתו ליאב אמורה ללדת את ילדם השני בקרוב. הלוויה תתקיים היום בשעה 13:00 בבת העלמין בבית שמש.

חנוך דאום ספד: "עמדו לעבור לבית חדש בקרוב ורקמו חלומות רבים"

"התבשרנו כי ליאור סיון, קצין בחטיבת הראל, שנשוי לליאב המתוקה נפל בעזה. עלם חמודות היה" כתב דאום. "ליאב היא בתה הבכורה של בת דודתי אורלי. הכרתי את ליאור דרכה. זוג מקסים ומיוחד, מצפים לילד נוסף, עמדו לעבור לבית חדש בקרוב ורקמו חלומות רבים. אני שולח תנחומים לליאב האהובה ולמשפחת סיון מבית שמש" כתב דאום.

ראש עיריית בית שמש ספדה

גם בעיר מגוריו של סיון, בית שמש התאבלו הבוקר עם היוודע דבר נפילתו בקרב. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך כתבה: "העיר בית שמש עוטפת ומחבקת את משפחת סיון ומשפחת צ'אס עם היוודע נפילתו של גיבור ישראל סרן (מיל) ליאור סיון קצין לוחם בגדוד 363 בחטיבת הראל שנפל בקרב בדרום הרצועה". עוד הוסיפה: "אין מילים לאתר את הכאב העצום. כולנו מצדיעים וכואבים".