נטלי דדון חושפת: אורי מגידיש עשתה דיל עם אלוהים בשבי

הדוגמנית ומשפיענית הרשת נפגשה עם החטופה הראשונה ששוחררה במבצע החילוץ ההירואי של צה"ל, וחשפה את הדיל שקבעה עם אלוקים כשהייתה בשבי: "כמה חסד יש בך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/23 12:00 ז בטבת התשפד

נטלי דדון חושפת: אורי מגידיש עשתה דיל עם אלוהים בשבי
נטלי דדון ואורי מגידיש, צילום: מתוך הטוויטר של נטלי דדון

סיפורה של אורי מגידיש הוא מהמרגשים שנראו במהלך המלחמה: חודש לאחר שנחטפה, שוחררה במפתיע בפעילות מבצעית של צה"ל והייתה החטופה הראשונה שהתאחדה עם משפחתה. אושיית הרשת נטלי דדון שנפגשה איתה סיפרה על הדיל המיוחד שעשתה עם אלוקים כשהייתה בשבי.

אורי מגידיש הבטיחה: "כשאשתחרר אנסה לעשות הכל כדי לעשות טוב לילדים עם צרכים מיוחדים"

"אורי, כשמך כן את, אור גדול", כתבה דדון, "לא הפסקתי לחשוב עלייך למן הרגע שיצאתי. מוקסמת ממך. על השיחות איתך, צנועה ופשוטה, מחייכת ומאירה, איך מתוך השבי הנורא הצלחת להיות חופשיה במחשבה, הצלחת לפלס לך שביל של תקווה, לשמור אמונה". דדון שיתפה על מה ששמעה מאורי: "בלב טהור עשית 'דיל' עם אלוקים - 'כשאשתחרר אנסה לעשות הכל כדי לעשות טוב לילדים עם צרכים מיוחדים', שם התנדבת טרם חטיפתך".

דדון שיתפה כי גם בביקור של מגידיש בבית החולים, אמרה שהחלום שלה הוא לעשות עבור עברים. "מדהים בעיניי איך מתוך השקט המזוויע שהיית לכודה בו, שבה יכולת לזעוק ואיש לא היה שומע, הצלחת בדמיון להתחבר לעולמם הפנימי של ילדים עם אוטיזם ותסמונת דאון ולהבין שעבורם שקט הוא מתנה", כתבה הדוגמנית, "איך הפכת קללה לברכה. איך את חיה את הכלל, כמה חסד יש בך, אני אוהבת אותך ומאחלת לך שנצליח להגשים את החלום המרגש הזה שלך".