עידן רייכל נגד הפרשנים הבכירים: "נותנים עצות לחיילים מתוך אולפני חדשות ממוזגים"

הזמר המפורסם שמרבה לשתף את דעותיו ברשתות יצא נגד ערוצי החדשות שמעבירים ביקורת על התנהלות צה"ל: "פרשנים נותנים עצות לחיילים ומפקדים בשטח מתוך אולפני חדשות ממוזגים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 22:39 ה בטבת התשפד

עידן רייכל נגד הפרשנים הבכירים: "נותנים עצות לחיילים מתוך אולפני חדשות ממוזגים"
עידן רייכל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בעקבות הטרגדיה שבמהלכה נורו בשוגג שלושה חטופים, התפתח דיון ער ברשתות החברתיות ובערוצי החדשות על אחריות חיילי צה"ל באירוע. הזמר המפורסם, עידן רייכל, שמרבה לשתף את דעותיו ברשתות יצאה בעמדה ברורה היום וזעם על הפרשנים שיושבים באולפני החדשות ומעבירים ביקורת על החיילים.

"פרשנים נותנים עצות לחיילים ומפקדים בשטח מתוך אולפני חדשות ממוזגים" זעם רייכל. הוא לא היחיד שהעביר ביקורת על ערוצי החדשות, גם הסופר ליאור אנגלמן התייחס לנושא וכתב קטע שרץ ברשתות: "לאיש באולפן זה לא היה קורה, האיש באולפן מיד היה מזהה, מה הבעיה לראות דגל לבן, עם האור היפה שמאיר באולפן. האיש באולפן - הרבה הוא עבר ויש לו דסקית חטופים על צוואר. הוא חד כתער ומבטיו קשים, אלוף העולם ב'אני מאשים' האיש באולפן לעולם לא טועה, הם הרימו ידיים, מיד הוא רואה. לאיש באולפן אין טנק וכלים, אבל בלי כוונה הוא הורג במילים".

הזמר הוציא היום שיר חדש: "לשיר גם בימים הקשים האלה"

הזמר עידן רייכל אף הוציא היום (א') שיר חדש ומחזק יחד עם גידי גוב כדי להעלות את המורל הלאומי בעקבות המצב הקשה. "לשיר גם בימים הקשים האלה, ולשיר גם לכל אלה שאנחנו מחכים להם, ובוחרים גם בהם בכל יום מחדש, ולא מוותרים אלו שחיילינו הגיבורים מחרפים נפשם עד שישובו, כולם", כתב בחשבון הפייסבוק שלו.