בדרך להיות בינלאומית? יובל דיין כובשת את ניו יורק

הזמרת המצליחה שיתפה את עוקביה בשיתוף הפעולה עם שירות הסטרימיניג "ספוטיפיי" במסגרתו נתלה שלט ענק עם תמונתה בכיכר טיימס סקוור בניו יורק. הזמרת עצמה כתבה: "אני כל כך גאה ומתרגשת לייצג כוח נשי וישראלי בניו יורק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 14:59 ה בטבת התשפד

בדרך להיות בינלאומית? יובל דיין כובשת את ניו יורק
יובל דיין, עוד הישג לקריירה, צילום: טל עבודי

יובל דיין הפכה בשנים האחרונות לאחת הזמרות הבולטות בישראל, היום (א') שיתפה הזמרת בעוד הישג גדול בקריירה שלה כאשר שלט ענק הנושא את שמה ותמונתה נתלה בכיכר הטיימס סקוור בניו יורק כחלק משיתוף פעולה עם ענקית הסטרימיניג "ספוטיפיי". בעבר, שיתפה החברה פעולה גם עם הזמרת נינט ושלט בכיכובה הופיעה גם באותה כיכר.

"היה ברור שמה שחשוב עכשיו זה עם ישראל והאחדות"

ההישג של דיין מקבל משמעות במיוחד ברקע המלחמה, מה שאף גרם לדחיית הוצאת אלבומה הרביעי שהיה אמור לצאת ב-10.10. בעמוד האינסטגרם שלה שיתפה הזמרת וכתבה: "בחיים של לפני המלחמה ב-10.10 היה אמור לצאת האלבום הרביעי שלי, ב-7.10 הכל השתנה והיה ברור שמה שחשוב עכשיו זה עם ישראל והאחדות ולהגיע לכל מקום שרק אפשר עם הגיטרה".

יובל דיין

יובל דיין , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

"תודה שלא ויתרו על הרגע הזה"

בהמשך כותבת דיין על העבודה מול "ספוטיפיי" ומאחורי הקלעים של הפרוייקט המשותף: "הבוקר קיבלתי תמונה שלי מלא פחות מהטיים סקוור בניו יורק" היא כותבת, "דווקא עכשיו כשאנחנו במלחמה אני כל כך גאה ומתרגשת לייצג כוח נשי וישראלי בניו יורק". על חברת הסטרימינג היא כותבת: "תודה שלא ויתרו על הרגע הזה. המוזיקה ממשיכה להתנגן ולרפא לנו את הלב, עם ישראל חי".