מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עידן רייכל והזמר הוותיק בשיתוף פעולה: "הגשמת לי חלום ישן"

עידן רייכל וגידי גוב בשיר חדש ומצמרר ברוח התקופה: "לשיר גם בימים הקשים האלה, ולשיר גם לכל אלה שאנחנו מחכים להם, ובוחרים גם בהם בכל יום מחדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/23 13:13 ה בטבת התשפד

עידן רייכל והזמר הוותיק בשיתוף פעולה: "הגשמת לי חלום ישן"
עידן רייכל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מאז פרצה המלחמה, אומנים רבים מחזקים את ציבור האזרחים ואת החיילים שבבסיסים. גם הזמר המוערך עידן רייכל תורם רבות להעלאת המורל הלאומי ולחיזוק החברה, והיום (א') הוציא שיר חדש ומחזק יחד עם גידי גוב. "לשיר גם בימים הקשים האלה, ולשיר גם לכל אלה שאנחנו מחכים להם, ובוחרים גם בהם בכל יום מחדש, ולא מוותרים אלו שחיילינו הגיבורים מחרפים נפשם עד שישובו, כולם", כתב בחשבון הפייסבוק שלו.

עוד כתב בפוסט, על המשמעות שעומדת מאחורי השיר: "כשאסתר אחותה התאומה של סבתי כבר הייתה חולה מאד ומבוגרת מאד והאמת היא שכבר לא נראתה במיטבה, שכבה במיטה בימיה האחרונים ולפתע נכנס לחדרה יוסף, בעלה, עשרות על עשרות שנים עם החליפה והקסקט, ומקל ההליכה ואומר לה 'איזו יפה את אסתר, אם לא הייתי נשוי לך הייתי מבקש ממך להתחתן איתי היום'".

גידי גוב

גידי גוב, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

רייכל אף הודה לגידי גוב, שותפו לביצוע, ואמר: "גידי גוב האיש והאגדה שהיה שם תמיד מאז ומעולם הסכים לשיר בפרויקט. תודה לך גידי יקר על הגשמת חלום ישן. הייתי בוחר בך כל יום מחדש". רייכל הודה גם לכותב השיר: "'הייתי בוחר בך כל יום מחדש', שכתבתי את מילותיו עם אבי אוחיון הרגיש מאין כמוהו וזכיתי לעבוד שוב עם אמיר לקנר המוכשר כל כך".