"מעכשיו כבר אין לי סבלנות לאלבום של קרן פלס על הפרידה מנועם טור"

הפרידה של קרן פלס ונועם טור אחרי 13 שנות זוגיות ושני ילדים הצליחה לטלטל את עולם הבידור. גם ברשת הגיבו: "קיבלתי יותר טוב את הגירושים של ההורים שלי, איך חוזרים להאמין באהבה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/23 15:59 ב בטבת התשפד

"מעכשיו כבר אין לי סבלנות לאלבום של קרן פלס על הפרידה מנועם טור"
קרן פלס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת קרן פלס הצליחה לטלטל אתמול (ד') את עולם הבידור כשהודיעה על פרידה מבן זוגה ואב שני ילדיה לאחר 13 שנות זוגיות. "אנחנו נפרדים מהזוגיות הרומנטית אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים לנו כהורים, כחברים, כמשפחה וכבני אדם, בשותפות אמיתית ואיתנה", כתבה פלס בפוסט שפרסמה. הזמרת אמנם חסמה את הפוסט מתגובות, אך הטוקבקיסטים מצאו את הדרך שלהם להגיב על הפרידה.

תגובות ברשת לפרידה של קרן פלס ונועם טור: "ראו שמשהו לא תקין ביניהם"

"אחרי מחוברים לא מופתעת", כתבה אחת המגיבות, והתייחסה להשתתפות של פלס בתכנית הדוקו שתיעדה את חייה מקרוב, "ראו שמשהו לא תקין ביניהם. היה נראה שהיא די מדכאת אותו". בתגובה אחרת נכתב, "מעכשיו כבר אין לי סבלנות לאלבום של קרן פלס על הפרידה מנועם טור", זאת לאחר שהשיר של הזמרת על איתי פרל, איתו יצאה במשך שלוש שנים, הפך לאחד הלהיטים הגדולים ביותר שלה.

"קיבלתי יותר טוב את הגירושים של ההורים שלי"

תגובה שחזרה על עצמה שוב ושוב הייתה "לא מאמין יותר באהבה", של אלו שנדהמו מפרידה של אחד הזוגות היציבים והוותיקים בתעשייה. "עצוב שהרבה זוגות מרימים ידיים בקלות מבלי לחשוב על הילדים", כתבה אחת הטוקבקיסטיות, "היום כולם מחפשים דברים חדשים".

הדמות הפיקטיבית "הפשוטע", אחד מעמודי האינסטגרם המצליחים ביותר, הגדילה לעשות וכתבה פוסט על הפרידה. "איזה מין דבר זה להיפרד?", נכתב, "קיבלתי יותר טוב את הגירושים של ההורים שלי. הם כזה שילוב מנצח, היא יוצרת אדירה ומוכשרת וחכמה ואמיצה והוא חתיך, מה קרה פתאום ואיך חוזרים להאמין באהבה? זה לא מקובל עליי".