מאיה ורטהיימר מזכירה את סגולת הנר השמיני: אף תפילה לא חוזרת ריקם

אושיית הרשת מאיה ורטהיימר הזכירה ל-600 אלף עוקביה את הסגולה המיוחדת שמתקיימת בנר השמיני של חג החנוכה: "צריך להתנתק לכמה רגעים מהמציאות הגשמית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/23 13:55 ב בטבת התשפד

מאיה ורטהיימר מזכירה את סגולת הנר השמיני: אף תפילה לא חוזרת ריקם
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגולת הנר השמיני היא מהידועות ביותר של חג החנוכה. בנר האחרון כותבים פתק ובו בקשות, מכניסים מתחת לחנוכייה ופותחים רק בחנוכה הבא. לא מעט אנשים מייחסים ניסים גדולים בחייהם לסגולה הזאת. אושיית הרשת מאיה ורטהיימר ביקשה להזכיר ל-600 אלף עוקביה את הסגולה המיוחדת.

מאיה ורטהיימר חשפה 600 אלף עוקבים לסגולת הנר השמיני של חנוכה

"נר שמיני הוא יום שמסוגל לישועה גדולה והרבה סגולות נכתבו על היום הזה", פתחה ורטהיימר בסטורי, "הוא מתחיל אחרי השקיעה בזמן הדלקת הנרות ונמשך עד זמן השקיעה מחר. אני מניחה כאן סגולה אחת של החיד"א, החת"ם סופר והבן איש חי". אושיית הרשת פירטה את הסגולה: "הערב, בזמן הדלקת שמונה נרות חנוכה - תבכי. תתפללי ותתני לדמעות שלך לזרום. ודווקא שם, ברגע הזה שאת פוקחת עיניים בעיניים מלאות בדמעות והנרות מתערבבים, כשהשלהבות מתחברות ואת לא יודעת לספור כמה להבות יש מולך - תבקשי נס".

האושייה הסבירה לעוקבים שעל מנת שהנס באמת יתגשם צריך להתנתק לכמה רגעים מהמציאות הגשמית ולהסכים להתמסר לאפשרויות. למרות שההצלחה לא בטוחה ולא מדובר בקסם, היא ביקשה להזכיר: "אף תפילה לא חוזרת ריקם".