מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קארין קליינברג סוגרת מעגל: כך סגולת הנר השמיני השפיעה עליי

משפיענית הרשת המוכרת הצטרפה לטרנד סגולת הנר השמיני של חנוכה, ושיתפה על הנס הפרטי שלה: "כמה עוצמה יש למילים האלה שנכתבו בדיוק לפני שנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/23 13:48 ב בטבת התשפד

קארין קליינברג סוגרת מעגל: כך סגולת הנר השמיני השפיעה עליי
קארין קליינברג, צילום: ללא

משפיענית הרשת קארין קליינברג הצטרפה אף היא לטרנד סגולת הנר השמיני של חנוכה, ושיתפה את עוקביה באינסטגרם בצמרמורת על הנס הפרטי שלה. "'מן המצר קראתי יה ענני במרחב יה'. כשפתחתי את הפתק שכתבתי בשנה שעברה מול אורם של נרות חנוכה קיבלתי צמרמורת", כתבה.

קארין קליינברג: "זה המסע שלי ועם זה אני צריכה להתמודד"

בהמשך כתבה: "להיות בהריון מבחינתי זה פשוט ניסי ניסים, להיות רגע מחודש תשיעי זה כל כך לא ברור מאליו! לא ברור מאליו ליצור חיים בשנית, שברוך השם ההריון תקין ושכל הבדיקות תקינות. לא סתם כתבתי 'בזמן הכי מדויק לנו', כי אני מאמינה שכל דבר שקורה לנו - קורה לנו בזמנים מאוד מדויקים עבורנו! בורא עולם ידע שאהיה בנקודת זמן הזאת בהריון ועם בעל שנלחם בעזה, תינוק קטן בן שנה וחצי, מפונים משדרות וגרים בחדר במלון בים המלח. זה המסע שלי ועם זה אני צריכה להתמודד".

צילום: אורטל קיות

"דואגת לעשות פרסום הנס"

"אנחנו ניצולי שבת 7.10 משדרות. זכינו לשמירה ולהגנה ברוך השם, כי אין ספק שיש לנו כאן עוד תפקיד בעולם. ניסי ניסים שאי אפשר להתעלם מהם, ולכן אני דואגת לעשות פרסום הנס כדי שכולם ידעו כמה גדול בורא עולם!", חתמה בהתרגשות.