עדן חסון שר "שיר למעלות" על במה אחת עם ראש עיריית ניו יורק

עדן חסון עשה את כל הדרך עד לעיר ניו יורק בכדי להופיע בעצרת שנערכה למען החזרת החטופים משבי החמאס. חוץ מראש העיר בעצמו, אריק אדמס, נכחו באירוע בכירים רבים ומשפחות החטופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/23 13:13 ב בטבת התשפד

עדן חסון שר "שיר למעלות" על במה אחת עם ראש עיריית ניו יורק
עדן חסון עם ראש עיריית ניו יורק, צילום: שרית הפקות/ עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

מאז החלה המלחמה הזמר עדן חסון התגייס לתרום ללא הפסקה. הוא עבר בין בסיסים והופיע בפני חיילי צה"ל, הגיע לבקר את המשפחות המפונות, ביקר פצועים והופיע בכיכר משפחות החטופים. גם אחרי חודשיים של מלחמה הוא ממשיך לתרום למערך הלחימה, כשהפעם הוזמן לקחת חלק בעצרת ענק בניו יורק, ביוזמה של קבוצת פעילים מעולמות קרנות הסיכון, התקשורת וההיי-טק, ארגון הקהילה הישראלית-אמריקנית (IAC) ומטה משפחות החטופים והנעדרים.

הארוע התקיים בבאטרי פארק במעמד ראש העיר ניו יורק, אריק אדמס, ושגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן. לאירוע בו הופיע חסון, בהתנדבות מלאה, הגיעו גם בכירים רבים מניו יורק. הזמר עלה לבמה ושר את "שיר למעלות", ההמנון הלאומי "התקווה" והלהיט שלו "שקיעות אדומות".

עדן חסון בשירת "התקווה":

"אנחנו אוהבים לעשות מסיבת פיג'מות, עכשיו כל העולם ראה את אחותנו נגררת בפיג'מה מוכתמת בדם"

באירוע לקחו חלק משפחות החטופים, ביניהן האחים עמית ומיכאל לוי, אחיה של החטופה נעמה לוי בת ה-19."האחות שלנו, נעמה שלנו, נחטפה בפיג'מה", סיפרו על הבמה, "אנחנו אוהבים לעשות יחד מסיבות פיג'מה בבית. עכשיו כל העולם ראה את הסרטון הנורא הזה, כשהיא נגררת בשערה בפיג'מה שמוכתמת בדם. העולם כולו נכשל בהגנה על אחיותינו ואחינו, הורינו וילדינו".

אשת העסקים רנדי צוקרברג דיברה גם היא: "135 אחים ואחיות ישראלים מבלים את חג האורות בחושך השחור של מנהרת טרור של חמאס. רק תראו את עוז הנפש של המשפחות כאן איתנו הלילה שיקיריהן מוחזקים חטופים. הם מקור עמוק להשראה, והמשימה שלהם היא המשימה שלנו אנחנו עובדים ביחד יום-יום, כדי להחזיר את החטופים שלנו הביתה".