מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עדי אשכנזי נפרדת: "הלב נשרף לחשוב שלא תמשיך לחיות בינינו"

הסטנדאפיסטית המוכרת שיתפה בכאב כי איבדה בעזה את קרוב משפחתה: "היום בלווייתו קורעת הלב בהר הרצל מיררנו ולמדנו עליו על הבחור הנדיר שהיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/23 11:21 ב בטבת התשפד

עדי אשכנזי נפרדת: "הלב נשרף לחשוב שלא תמשיך לחיות בינינו"
עדי אשכנזי, צילום: Flash90

מאז פרצה המלחמה, רבים מאיתנו מכירים אישית חללים שנפלו. הסטנדאפיסטית עדי אשכנזי, שיתפה כי השכול הגיע גם אליה. בפוסט מצמרר שפרסמה באינסטגרם, כתבה אשכנזי על קרוב משפחתה שנפל בקרב בעזה השבוע. "ליאל חיו מ"מ בגולני בגדוד 51 שנפל אתמול בקרב הנורא בעזה, הוא קרוב משפחתי, אחיין של גיסתי", כתבה בכאב.

בהמשך התייחסה לאופיו הנדיר ואמרה: "היום בלווייתו קורעת הלב בהר הרצל מיררנו ולמדנו עליו על הבחור הנדיר שהיה על טוב הלב, על המפקד המצטיין המוביל הצנוע מלא הנתינה ששם אחרים לפניו בכל עניין. בחור עם כיפה שהאמין בבורא וכך גם בעצמו ובכוונות הטובות של כל מי שסביבו".

עדי אשכנזי: "המילים עלייך חיזקו אצל כולנו את התחושה שהטובים ביותר נלקחים"

עוד כתבה, כי: "ספד לך אביך היקר שיקו, חברים שלך לנשק ובני משפחה וכולם אמרו אמת אחת - הלב נשרף לחשוב שלא תמשיך לחיות בינינו, להינשא לאהובתך הראל לה כבר קנית טבעת, להוביל חייליך בשטח ולחזור לרוית ושיקו הורייך ולחייך חיוכך הקורן. המילים עלייך חיזקו אצל כולנו את התחושה שהטובים ביותר נלקחים. כל שנותר לנו החיים הוא להזדקף לקומת הנאמנות והמוסר של הנופלים". לבסוף חתמה: "יהי זכרו ברוך ליאל חיו האהוב והיקר".