מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סיבוב הפרסה של גיא לרר: תיעבתי אותו עמוקות אבל עכשיו הוא נטול פניות

למרות היחסים העכורים ביניהם, מגיש "הצינור" שיבח את רונן צור על ייצוג משפחות החטופים לאחר פרסום שעלה בתוכנית על וויכוח עם כמה משפחות. "הוא עושה עבודה מקצועית ומדויקת, נטולת פניות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/23 13:36 א בטבת התשפד

סיבוב הפרסה של גיא לרר: תיעבתי אותו עמוקות אבל עכשיו הוא נטול פניות
גיא לרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גיא לרר, מגיש תכנית "הצינור" ברשת 13, התייחס אתמול (ג') לדיווח שפורסם בתוכנית לפיו רונן צור, מנהל מטה משפחות החטופים נטש זום עם המשפחות בשל וויכוח פוליטי. באופן מפתיע, לרר פירגן לצור והסביר כי למרות דעותיו על מעשיו של צור מלפני המלחמה, את ייצוג החטופים הוא עושה באופן מכובד ומקצועי.

רונן צור

רונן צור צילום: Gili Yaari /FLASH90

"חלקו בזיהום הציבוריות הישראלית בלתי נסלח"

בפוסט שהעלה המגיש לטוויטר, לרר תיאר את היחסים העכורים עם צור לאורך השנים: "תיעבתי עמוקות את פועלו של רונן צור לאורך השנים" כתב. "חלקו בזיהום הציבוריות הישראלית עם הגנה על עברייני מין ונוכלים אחרים שבהם נלחמנו, בלתי נסלחת לטעמי. לא דיברנו תקופה ארוכה".

ואז, הסביר לרר, ייצוג משפחות החטופים השפיע על דעתו: "בעבודת הייצוג של משפחות החטופים הוא עושה עבודה מקצועית ומדויקת, נטולת פניות, גם באספקט של הקשר הקודם שלו למחאה המשפטית. עבודה פשוטה ונקיה". לרר הוסיף: "אם יש משפחות שחושבות שעצם המאבק מחליש את היכולת של צה"ל לנצח הן צריכות לבקש לייצג את הדעה הלגיטימית הזו בארגון נפרד, וזה יהיה בסדר גמור".