התפקיד החדש של נינט טייב: חבלנית במשטרה

נינט טייב תשוב לככב במסך בשנה הקרובה, בסדרה "גחליליות" שתעלה ב-HOT. הזמרת המצליחה צפויה לגלם חבלנית במשטרה, לצד השחקנית דאנה איבגי

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 15:20 כט בכסלו התשפד

התפקיד החדש של נינט טייב: חבלנית במשטרה
נינט טייב, צילום: FLASH90

נינט טייב היא לא רק זמרת מצליחה וזוכת העונה הראשונה של "כוכב נולד", אלא גם שחקנית מוכשרת. אחרי שכיכבה בסדרות כמו "זגורי אימפריה" ו"בשבילה גיבורים עפים", כעת נחשף התפקיד הבא של טייב: חבלנית במשטרה.

נינט טייב תשחק חבלנית במשטרה בסדרה חדשה ב-HOT

טייב עתידה לשחק בסדרת משטרה חדשה שתעלה ב-HOT לצד השחקנית דאנה איבגי, בתו של השחקן משה איבגי שכיכב ליד טייב ב"זגורי אימפריה". הסדרה "גחליליות" בה יככבו השתיים צפויה לעלות בהמשך השנה ויהיו בה 8 פרקים. סיפור העלילה מתחיל בשיטפון שבעקבותיו נסחפים מוקשים ישנים ומציפים את אדמות היישוב ליד ים המלח. אך מתברר שתופעה אחרת ומופלאה היא שמאיימת על התושבים. התפקיד של טייב בסדרה הוא של חבלנית במשטרה שלא מצליחה להשתלב בשום קהילה, ואילו איבגי מגלמת שוטרת מקומית שמנסה להשיב את השלווה למדבר. השתיים נפגשות אחרי עשרים שנה, והמפגש מעלה שדים מהעבר.

את הסדרה כותב שחר מגן ("בתולות") ומביים תאופיק אבו ואיל ("עלומים"). הפקה: ענני פרמאונט. יוצרים: שחר מגן ותאופיק אבו ואיל. הסדרה נכתבה בהשראת המותחן "ארץ המנזרים" מאת שחר מגן שיצא לפני מספר חודשים.