יהודה סעדו חזר לכוכב הבא: לא ידעתי שזה יהיה לאירוויזיון

הזמר שחזר בתשובה חזר גם למסכים ושיתף בתחושות: "אמרתי: בצבא לא הייתי לוחם, אם תתנו לי נשק חס ושלום אני יכול להרביץ דו"צים חופשי. הנשק שלי זה השירה והמוזיקה, אני יכול לעשות שמח לעם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 14:59 כט בכסלו התשפד

יהודה סעדו חזר לכוכב הבא: לא ידעתי שזה יהיה לאירוויזיון
יהודה סעדו, צילום: צילום מסך ערוץ 12

לפני 18 שנים יהודה סעדו כיכב בעונה השלישית של "כוכב נולד", ששודרה אז בערוץ 2, וקטף את המקום הראשון בגמר הגדול. בהמשך חזר בתשובה, ונעלם לחלוטין מעולם הזוהר. השבוע הוא חזר לעונה החדשה של "הכוכב הבא לאירוויזיון", ובראיון אחרי השידור הוא מספר על התגובות ומה שעבר עליו בשנים האחרונות.

"אני ממש מוצף מזה, אפשר להגיד שהתגעגעתי"

"מפרגנים, זה כיף. יש כל כך הרבה תגובות, קשה לי. אני ממש מוצף מזה. אפשר להגיד שהתגעגעתי לזה, כן", סיפר סעדו ליואב לימור ונסלי ברדה על התגובות מהקהל אחרי השידור.

צפו בביצוע של סעדו:

בנוסף, סעדו סיפר על העבודה בחברת ההייטק, וההערה של הבוסית: "בתקופה הקורונה לא ידענו מה קורה עם עולם התרבות. מצאתי את עצמי נכנס לחברת הייטק. גם שם זה רדף אותי. הבוסית שלי שאלה אותי: 'מה אתה עושה פה, מתקתק על המחשב, בודק קודים? אתה צריך לשיר על במה. אתה צריך לכתוב שיר, לא להתעסק עם קודים'".

"אם תתנו לי נשק חס ושלום אני יכול להרביץ דו"צים חופשי"

על ההשתתפות בתכנית סיפר סעדו: "לפני שנכנסתי ל'הכוכב הבא' לא ידעתי שזה יהיה לאירוויזיון. חשבתי שזו תהיה עונה רגילה. אחר כך קרה מה שקרה וגם האירוויזיון. אמרתי: בצבא לא הייתי לוחם, אם תתנו לי נשק חס ושלום אני יכול להרביץ דו"צים חופשי, הנשק שלי זה השירה והמוזיקה. אני יכול לעשות שמח לעם ישראל".