אחרי שעקץ את שומרי השבת - אביב גפן הגיע לבית הכנסת עם כיפה

הזמר אביב גפן, שרק לא מזמן הכעיס את ציבור שומרי השבת, הגיע לאירוע בבית הכנסת הגדול בתל אביב עם כיפה לראשו והשתתף בתפילה לשלום החיילים והשוטרים ולהחזרת החטופים והדלקת נרות

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 14:52 כט בכסלו התשפד

אחרי שעקץ את שומרי השבת - אביב גפן הגיע לבית הכנסת עם כיפה
אביב גפן עם כיפה, צילום: אור גפן

במהלך השבת בה שוחררו החטופים הראשונים משבי החמאס, אביב גפן פרסם תמונה בחשבון הטוויטר שלו ובה שקופית הגל השקט בערוץ 14. לציוץ הוא צירף את המילים "תמונות ראשונות של שחרור החטופים", זאת בניגוד לשאר הערוצים ששידרו את השחרור בלייב במהלך השבת. העוקבים בטוויטר זעמו, וטענו שהזמר מזלזל בציבור שומרי השבת שלא יכול היה לצפות בשחרור בזמן אמת.

אביב גפן נואם בבית הכנסת צילום: אור גפן

מתחרט? אביב גפן הגיע לאירוע בבית הכנסת הגדול עם כיפה לראשו

אתמול (ב') הזמר הראה דווקא חיבור מרשים לדת: גפן הגיע לאירוע הדלקת נרות חנוכה המרכזית בבית הכנסת הגדול בתל אביב בהפקתו של יצחק ראשי, שם לקח חלק בהדלקת החנוכיה, נשא דברים מול האורחים ושר את השירים "לבכות לך" ויומן מסע" למען חיילי צה"ל וכוחות הביטחון והחזרת החטופים הביתה בשלום. את כל זה עשה גפן, חילוני לגמרי, כשכיפה על ראשו.

אביב גפן מדליק חנוכיה

אביב גפן מדליק חנוכיה צילום: אור גפן

בתפילה לשלום החיילים והשוטרים ולהחזרת החטופים השתתפו גם הרב הראשי ישראל מאיר לאו, תא"ל אביגדור קהלני, ניצב פרץ עמר מפקד מחוז ת"א- יפו, שלמה פיבקו נשיא בית הכנסת, חיים ילין, חיים גורן, אלדד מזרחי, איציק פינקלשטיין, אוולין הגואל, טילטיל, אלית מוסאיוף, משפחות החטופים ועוד.

האירוע בבית הכנסת הגדול

האירוע בבית הכנסת הגדול צילום: אור גפן

האירוע בבית הכנסת הגדול

האירוע בבית הכנסת הגדול צילום: אור גפן