ניקול ראידמן תומכת בנטלי דדון: "הצוות המשפטי שלי לרשותך"

הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון זעמה על משפיען שהציע למסור אותה תמורת החטופים, בתגובה אשת העסקים ניקול ראדימן טענה כי צריך לתבוע אותו ונידבה את הצוות המשפטי שלה למשימה: "תת אדם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 08:59 כט בכסלו התשפד

ניקול ראידמן תומכת בנטלי דדון: "הצוות המשפטי שלי לרשותך"
צילום: תום מרשק

הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון רגילה לקבל ביקורת ושנאה ברשתות, אבל הפעם גם היא נשברה. בפוסט שפירסמה באינסטגרם היא שיתפה כי משפיען ישראלי הציע למסור אותה לחמאס, והגיבה בכאב: "למה? מאיפה הרוע הזה?". אשת העסקים הישראלית ניקול ראדימן שראתה את הפוסט, הציעה לדדון לתבוע את המשפיען: "הצוות המשפטי שלי לרשותך".

המשפיען ביקש להחליף אותה תמורת החטופים. דדון: "אני מוכנה"

בפוסט דדון שיתפה צילום מסך מתוך סטורי שהעלה משפיען וכתב על תמונה של הדוגמנית: "די נו שמישהו ייתן אותה כבר תמורת החטופים או אפילו סתם כמחווה של רצון טוב". מתחת לתמונה היא כתבה "ואז נתקלתי בזה. אני מקבלת תשעים ותשעה אחוזים של אור ואהבה ודווקא האחוז הקטן הזה יגרום לי לעצור ולשאול את הבורא מדוע? למה? מאיפה הרוע הזה? סופג בזיונו ידום וישתוק זה אחד המאתגרים שלי" התוודתה.

היא המשיכה בזעם "שיהיה ברור לכולם אם כבר היעלת הצעה אני מוכנה להחלפה! אם בזכותי ינצלו מאה שלושים וחמישה יהודים ושני בדואים, אני בפנים". אושיית הרשת ציינה לסיום כי בחרה לא לחשוף את שמו של האיש: "אתה יודע מי אתה, אני בחרתי לא להוסיף את שמך, שנים שאתה באובססיה, ואני סופגת הגיע הזמן להניח לשנאה. גורלנו משותף . די. פשוט די".

ניקול ראדימן: "כל תת אדם צריך לשלם מחיר על רוע"

ניקול ראדימן שנתקלה בפוסט לא יכלה להשאר אדישה והגיבה: "אם זה אותו אחד שאני חושבת, הגיע הזמן לעשות לזה סוף. הצוות המשפטי שלי לרשותך. אסור לך להתעלם מזה. זו אמירה נוראית, מאיימת ולא אנושית. כל תת אדם צריך לשלם מחיר על רוע, זו אלימות לכל דבר".