מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ניקול ראידמן תחת מתקפה: ככה זה שעות

אשת העסקים הישראלית שמרבה לשתף תכני הסברה באינסטגרם, העידה כי במשך שעות ארוכות פרו פלשתינים תוקפים אותה בהודעות נאצה. למרות חוסר הנעימות - היא בחרה לקחת את זה בהומור

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/23 15:28 כח בכסלו התשפד

ניקול ראידמן תחת מתקפה: ככה זה שעות
ניקול ראדימן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ניקול ראידמן היא אשת עסקים ישראלית, שהתפרסמה מתוכנית הדוקו-ריאליטי "מעושרות". בימים אלו היא מנצלת את החשיפה הגבוהה שיש לה ברשתות החברתיות להסברה ישראלית אינטנסיבית. האושיה מרבה לשתף את עוקביה, בעברית ובאנגלית, בנעשה בישראל שנלחמת על ביטחונה, ולצד האהדה שהיא מקבלת מהארץ - גוברות גם הודעות הנאצה מצד עוקבים פרו פלשתיניים.

"ככה זה שעות"

בתוך כך, היום (ב') שיתפה ראידמן כי היא נמצאת תחת מתקפה של קללות מצד משתמשים רבים באינסטגרם שאינם שמורים באנשי הקשר שלה. בתמונה ששיתפה בסטורי, הראתה איך אחד המשתמשים מאחל לה "ללכת לגהינום" מעל 10 פעמים בדקה אחת. ראדימן, שכנראה הבינה כמו סלבס ישראלים רבים, שהעמידה לצד המדינה בתקופה הזו לא מתקבלת בעין יפה בקרב תומכי פלשתין רבים, לא לקחה את זה קשה. "וככה זה שעות מאלפי מספרים..." כתבה לצד אימוג'י צוחק.

ניקול ראידמן

ניקול ראידמן, צילום: Miriam Alstre/FLASH90

לצד ההומור, אצל אושיות אחרות ברשת המתקפות הפרו פלשתיניות עברו פחות חלק. כך למשל הקומיקאי גיא הוכמן, שמפרוץ המלחמה הפך לאחת מאושיות הרשת המצליחות והאהובות בישראל. אלא שגם האויב כבר הבחין בכך, ותומכי טרור החלו לדווח על חשבון האינסטגרם שלו ללא הפסקה - עד שהוא פנה לעוקבים הישראלים וביקש את עזרתם. "אני עכשיו צריך את העזרה שלכם שלא יחסמו אותי. מתנהל פה קרב על התודעה וגם אותו אנחנו חייבים לנצח!".