שדרן גלי צה"ל לשעבר נגד התחנה: "מתי הגיוני לזרוק משידור אב שכול?"

לאחר הריאיון שעורר סערה בו השדרן עידן קוולר הוריד משידור את האב השכול איציק בונצל, ישי שנרב זועם: "ביקורת כללית נגד 'התקשורת' זה ממש ממש ממש לא סיבה מוצדקת לזרוק משידור אב שכול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/23 22:12 כז בכסלו התשפד

שדרן גלי צה"ל לשעבר נגד התחנה: "מתי הגיוני לזרוק משידור אב שכול?"
ישי שנרב, צילום: גלי צה"ל

סערה התעוררה כשבשעות הצהריים (א') איציק בונצל, האב השכול, התראיין לגלי צה"ל וקרא להחרים את ערוצי התקשורת. בתגובה השדרן עידן קוולר הוריד אותו מהשידור בטענה כי הוא "לא יכול לשאת את זה יותר". שדרן גל"צ לשעבר, ישי שנרב, יצא כנגד קוולר וזעם: "מתי הגיוני לזרוק משידור אב שכול במהלך השבעה?".

שנרב: "נסו לא להתנפח יתר על המידה"

"על הפרק: מתי הגיוני לזרוק משידור אב שכול במהלך השבעה? בגדול, כמעט אף פעם" פרסם שנרב בחשבון הטוויטר שלו. "אם זה מגיע להסתה מפורשת או דיבה נגד אנשים ספציפיים כמובן שאפשר להסתייג בנימוס ולחתור לסיום הריאיון. אה, ביקורת כללית נגד 'התקשורת' זה ממש ממש ממש לא סיבה מוצדקת" הוא טען.

השדרן הסרוג המשיך בכעס "ועוד משהו, כולנו קיבלנו בגיל צעיר מיקרופון וזה עלול להשפיע על הנפש. נסו לא להתנפח יתר על המידה, עד כדי תפיסת עצמי מנותקת ממידותיכם האמיתיות. זה מאתגר, אבל אחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו אשכרה יוצאים במונולוג של 'גם לי קשה' אחרי שהורדנו פיידר לאבא שאיבד זה עתה את בנו הלוחם בעזה".

עידן קוולר: "לא מוכן שישתמשו בנו להחרים אותנו"

כזכור, במהלך הריאיון בונצל אמר "העם ינצח את התקשורת. אל תצפו בהם ואל תאזינו להם". עידן קוולר עצר את האב השכול וזעם: "לא יכול לשאת את זה יותר. אתה פוגע בי ובמקום העבודה שלי. גם אני לא צופה כי קשה לי אבל צוותים של אנשים מצויים בשטח תחת אש כדי להביא את התמונות ואת הקולות והמראות. אני לא מוכן שישתמשו בנו להחרים אותנו".