כוכבת האח הגדול מאורסת: "השמלה שלי בטוח תהיה צנועה"

אושיית הרשת שהכירה את בן זוגה בתכנית "האח הגדול" ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, שם נשאלה על שמלת הכלה שתבחר, והשיבה: "שמחה שאני מתחתנת בחורף כי אני אוהבת שמלות כלה צנועות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/23 15:53 כז בכסלו התשפד

כוכבת האח הגדול מאורסת: "השמלה שלי בטוח תהיה צנועה"
בר כהן ובן הזוג אליאב טעטי, צילום: מעיין רחמן

לפני חודשים ספורים, בר כהן ואליאב טעטי שהכירו בתכנית הריאליטי "האח הגדול" של רשת 13, התארסו. במסגרת פעילות שאלות ותשובות שערכה כהן, אושיית רשת, בחשבון האינסטגרם שלה - היא נשאלה גם לגבי החתונה. "היית שמה שמלת כלה צנועה?", שאלה אחת העוקבות.

בר כהן: "לא שומרת שבת, עושים השתדלויות"

כהן השיבה, "השמלה הראשונה שלי בטוח תהיה צנועה", היא קבעה ללא היסוס, "אני בכלל שמחה שאני מתחתנת בחורף כי אני אוהבת שמלות כלה צנועות, שרוול ארוך. בעיקר עם הקעקוע שיש לי על היד, נראה מתי אסיר אותו". בהמשך נשאלה האם ההורים של בעלה לעתיד, הדתיים, מכריחים אותה לשמור שבת. "אני לא שומרת שבת", הבהירה, "אני ואליאב עושים השתדלויות ואמן שנשמור יום אחד". ובאשר להורים, השיבה: "בכוח? הם לא פעלו מול אליאב כשחזר בשאלה, אז מולי? ההורים שלו הם האנשים הכי טובים ומכילים שפגשתי".

החביא את הטבעת בתפילין

כזכור, בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס", טעטי שיתף כי החביא את הטבעת להצעת הנישואין בתוך התפילין. "הקראתי לה איזה משהו והתחלתי לדמוע ואז היא עדיין לא ידעה כלום, היא חשבה שאני מברך אותה ליום הולדת". בהמשך הוסיף על כל התקופה שקדמה להצעת הנישואין: "כל היום הטבעת הייתה איתי היא לא שמה לב אפילו. כמה חודשים כבר שזה היה מוחבא בתפילין שלי, בזה היא לא נוגעת, היא נוגעת בכל הבית היא אפילו חיפשה במזוודות אם איפה שהו זה מגיע. כלום, זה היה בתפילין".