לא שוכחת את המקורות: יעל שלביה פתחה את הבוקר עם זמר סרוג

למרות שכבר במשך שנים היא חיה את עולם הזוהר, הרחק מהעולם הדתי בו גדלה, יעל שלביה לא שוכחת מאיפה היא באה: את הבוקר היא פתחה בסטורי כשברקע מתנגן שיר של ישי ריבו

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/23 14:30 כד בכסלו התשפד

לא שוכחת את המקורות: יעל שלביה פתחה את הבוקר עם זמר סרוג
יעל שלביה, צילום: אוהד קב

יעל שלביה אמנם הייתי תלמידת אולפנה רגילה שגדלה בבית דתי בנהריה, אך כעת המציאות הזאת נראית רחוקה בכל הנוגע לדוגמנית המצליחה. היא גרה עם בן זוגה, הזמר המצליח עומר אדם, ונמצאת בלב אור הזרקורים. העולם הדתי נדחק מעט הצידה, עם תזכורות קטנות לבית ממנו הגיעה מדי פעם.

הסטורי הראשון של יעל שלביה: שיר של ישי ריבו

הבוקר (ה') שלביה הזכירה לנו שגם היום היא לא שוכחת מאיפה היא באה. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה היא תיעדה את הכלבה המשותפת שלה ושל בן הזוג אדם, כשברקע מתנגן השיר "הבוקר יעלה" של הזמר ישי ריבו. ריבו הפך בעשור האחרון לאחד הזמרים המגזריים המצליחים ביותר, ואין ספק ששלביה נחשפה אליו עוד בימיה כתלמידת אולפנה.

רק לפני מספר ימים החליטה שלביה לחזור ולתעד את חייה הפרטיים בחשבון האינסטגרם. "מרגישה שזה ממש מנותק להעלות את היום-יום שלי", שיתפה שלביה את העוקבים, "את השגרה, העבודה, ודברים שאני כל כך אוהבת לשתף". למרות הרגשות האלו, קיבלה הדוגמנית החלטה: "אחרי יותר מחודש, החלטתי שאנסה קצת יותר לשתף ולחזור לשגרה קצת".