מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתן גושן התמוגג: "הציע לה נישואין כל יום מחדש"

הזמר והיוצר המפורסם בא לבית החולים לשיר עם רז בן עמי ששוחררה משבי החמאס שבוע שעבר, ובתה אלה שנאבקה לשחרורה | השמחה מהולה בעצב: האב והבעל, אוהד עוד בשבי. רז מספרת: "היה מציע לה נישואין כל יום מחדשי

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/23 10:38 כב בכסלו התשפד

נתן גושן התמוגג: "הציע לה נישואין כל יום מחדש"
שחרור החטופים, צילום: דובר צה"ל

אלה בן עמי, בת ה-23 מבארי התחבאה בממ"ד, כשפתאום ראתה בטלגרם של חדשות העזתים תמונה של אביה שנחטף לעזה, כעבור כמה שעות היא הבינה שגם אמה חטופה. מאז בן-עמי הסתובבה באולפנים ונהייתה דמות מוכרת במאבק להשבת החטופים הביתה.

בעסקת החטופים שבוע שעבר שוחררה אמה, רז. בעוד שאביה אוהד עדיין שבוי בעזה. הזמר והיוצר נתן גושן הגיע לבקר את השתיים ולשיר איתן בבית החולים, גושן שיתף את עוקביו וכתב: "היום פגשתי את משפחת בן עמי, באותה שבת חשוכה נחטפו לעזה רז ואוהד בעלה. רז הלביאה שלנו חזרה הביתה בעסקת החטופים ואוהד עדיין שם".

"בקרוב נשב ונשיר כולם, והפעם עם אוהד"

גושן המשיך וכתב: "כשהגעתי הן חבקו את התמונה שלו בכל הכח. 'אנחנו לוקחות את אבא לכל מקום', הן אומרות, 'עד שהוא יחזור'. רז מספרת שהוא היה מציע לה נישואין כל יום מחדש. חייבים להחזיר אותו הביתה, אותו ואת כולם. תודה לכן רז והבנות שהכנסתן אותי למשפחה שלכם, אתן אור גדול. בקרוב נשב ונשיר כולם, והפעם עם אוהד. מתגעגע כבר".