מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גל גדות מתחננת: "הנשים האלה לא יכולות לשרוד עוד רגע"

השחקנית הבינלאומית תוקפת את ארגוני הנשים ברחבי העולם בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, המונה למעלה מ-100 מיליון עוקבים: "העולם לא הצליח לקרוא למצב הזה מה שהוא - מצב חירום דחוף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/23 10:14 כא בכסלו התשפד

גל גדות מתחננת: "הנשים האלה לא יכולות לשרוד עוד רגע"
גל גדות, צילום: shutterstock

גל גדות היא כוכבת הוליווידית עם 109 מיליון עוקבים. בימים אלו היא מנצלת את מעמדה כדי לסייע בהסברה הישראלית ולתרום בדרכה למערך הלחימה. היום (ב') היא פרסמה פוסט בו היא תוקפת את ארגוני הנשים בעולם. "העולם הכשיל את הנשים ב-7 באוקטובר", קבעה גדות, "אנחנו טוענים שאנחנו עומדים נגד אונס, נגד אלימות, לא ניתן לנשים להיות קורבן".

גל גדות תוקפת את ארגוני הנשים: "העולם לא הצליח לקרוא למצב הזה מה שהוא - מצב חירום דחוף"

גדות המשיכה ותיארה כי בשבעה באוקטובר העולם ראה את מעשי הזוועות של החמאס, והזכירה גם את הסרטון המחריד של שני לוק, שהיה בין הראשונים שהופצו. "עם זאת, חודשיים לאחר מכן, נשים עדיין בנות ערובה לאנסים הללו, והעולם לא הצליח לקרוא למצב הזה מה שהוא: מצב חירום דחוף הדורש תגובה נחרצת".

גדות קראה לארגוני הנשים בעולם בבקשה: "זה הרגע שלנו כנשים ובעלות ברית של נשים לפעול. אני מתחננת לכל אלה שעשו כל כך הרבה למען זכויות נשים ברחבי העולם, מהאו"ם ועד קהילת זכויות האדם, בבקשה להצטרף לדרישה שחמאס ישחרר כל בת ערובה". הכוכבת ההוליוודית הדגישה את החשיבות בשחרור מיידי, ולא כזה שיידחה שוב ושוב: "הנשים האלה לא יכולות לשרוד עוד רגע מהאימה הזו".