מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אושיית הרשת משיבה: "את חושבת שאמא חרדית ישנה יותר טוב מאמא חילונית?"

ננה הלפרין ערכה פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה, ונשאלה לגבי גיוס חרדים במלחמה: "הלוואי שכעם נקבל את זה שתורה זה מה שמחזיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/23 16:41 כ בכסלו התשפד

אושיית הרשת משיבה: "את חושבת שאמא חרדית ישנה יותר טוב מאמא חילונית?"
הלפרין, צילום: אביב חופי

אושיית הרשת ננה הלפרין ניצלה את הזמן הפנוי הבוקר (א') כדי לערוך פעילות שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה. אחת הסוגיות הבוערות שעלתה בפעילות הייתה גיוס החרדים לצה"ל, במיוחד בתקופה כזאת בה רוב גברי ישראל תורמים את חלקם. "האם כעת במלחמת המצווה, אין חשבון נפש עמוק של המגזר החרדי שלא מתגייס?", נשאלה הלפרין. ובהמשך נכתב, "בסוף אמא חילונית הולכת לישון בלחץ, לא ישנה בלילות, לעומת אישה חרדית שישנה בשקט".

ננה הלפרין משיבה: "המלחמה פה היא מלחמה על היהדות"

אושיית הרשת השיבה בפירוט: "התנאי הוא שבחור צריך לשבת ברצינות וללמוד תורה. בחור שלא לוקח את הישיבה בצורה רצינית - שילך ויתגייס, אני בעד. אני בכלל חושבת שצריך להקים מערך התנדבותי שיתאים לבחורי ישיבות". לגבי המלחמה, הבהירה, "המלחמה פה היא מלחמה על היהדות, התורה צריכה להילמד כמו שעון ללא הפסקה, וזה מה שעושים בחורי ישיבות. הלוואי שכעם נקבל את זה שתורה זה מה שמחזיק".

"תסתכלי על העיניים שלי. מה נראה לך?"

הלפרין המשיכה, "כבת לאבא שעשה צבא, כאישה לבעל שעשה שלב ב', זה לא מתאים לכולם ולכן צריכים לעשות משהו שכן יתאים לכולם. יש היום הרבה חרדים שרוצים לתרום אחרי הישיבה. אם את חושבת שאמא חרדית ישנה יותר טוב מאמא חילונית כשהיא יודעת שהחיילים שלנו נמצאים בעזה, תסתכלי על העיניים שלי. מה נראה לך? אנחנו עם אחד. אני מתפללת ועושה הפרשות חלה".