אחרי שבן הזוג עזב את גלגלצ - מעצבת המטפחות הדתייה נפרדת

בשבוע שעבר שידר ערן אביגל בפעם האחרונה בגלגלצ. אשתו אחינועם פרגנה לו מול עוקביה: "גלגלצ מאבדת את האיש הכי מוכשר שהיא אי פעם ידעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/23 11:25 כ בכסלו התשפד

אחרי שבן הזוג עזב את גלגלצ - מעצבת המטפחות הדתייה נפרדת
אחינועם אביטל, צילום: צילום: (איפור חנה פרץ הרוש, שיער הדר אברג׳ל מוסאי, סטיילינג מור שור)

לאחרונה הודיע שדרן הרדיו ערן אביגל על פרישה מגלגלצ לאחר 6 שנים של שידורים. בפוסט שפרסמה אשתו אחינועם באינסטגרם, היא שיתפה את עוקביה על תחושותיה על העזיבה.

אחינועם אביגל: "הקול שגרם לי להתאהב באיש שמאחוריו"

"בעוד מספר דק' ייפתח לו המיקרופון בפעם האחרונה, אי שם שביפו, במקום שהיה עבור האיש שלי לבית, בתחנה של גלגלצ", כתבה אביטל, והוסיפה: "בעוד מספר דק' תשמעו את הקול הזה, הקול שגרם לי להתאהב באיש שמאחוריו, וגרם לעוד כל כך הרבה אנשים להתאהב, להתמכר, לא לפספס את השידורים שלו, את הקול המרגיע, את הצחוק, את החכמה והידע שלו שהיפנטו גם אותי".

בהמשך, כתבה על ההיכרות שלה עם ערן, שקרתה בעקבות שידוריו בגלגלצ: "בשעתיים של שידור אחרונות בתחנה שבה שמעתי את קולו של ערן לראשונה, והחלטתי לשלוח לו הודעה, רגע אחרי שהשיר של עמיר בניון "געגועים לדמיון" הושמע, בלי לדעת שחצי שנה אחר כך הוא יהיה המקלט והבית, והאיש של חיי".

גלגלצ, חשפה בטעות

גלגלצ, צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

"גלגלצ מאבדת את האיש הכי מוכשר שהיא אי פעם ידעה"

"אז היום, תחנת גלגלצ מאבדת את האיש הכי מוכשר שהיא אי פעם ידעה, אבל הבית שלנו מרוויח את האבא המופלא הזה לפחות לשעתיים יותר בכל יום. כמה טוב מחכה לך אהובי שלי", כתבה בהתרגשות בסיום הפוסט.