מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ענהאל שמואלי: היום שהתכחשתי לקיומו הגיע

אושיית הרשת ענהאל שמואלי חגגה היום יום-הולדת בצל המלחמה ושיתפה את עוקביה: "אני לא באמת חוגגת , ואני לא באמת נהנית ביום ההולדת שלי אבל בחרנו לתת לאור להשתלט על החושך וניצחנו בגדול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/23 16:29 יז בכסלו התשפד

ענהאל שמואלי: היום שהתכחשתי לקיומו הגיע
ענהאל שמואלי , צילום: ללא

ענהאל שמואלי כבר שנים פעילה ברשתות ומשתפת עם עוקביה בחייה כאמא וכבת זוג. היום (ה') חגגה שמואלי יום- הולדת, וכתבה: "מסתבר שיש לי יום הולדת, היום שהתכחשתי לקיומו הגיע, דפיקה בדלת, בלונים ודברים שאני אוהבת מעקיבא הבנות איתי ופתאום ברגע אחד אני כל כך אסירת תודה על מה שזכיתי".

זה לא ברור מאליו לשמוח כשעצוב, לעשות טוב כשקשה, לבחור בחיים כשהכאב משתלט

שמואלי המשיכה והתייחסה למצב: "יודעים איך פתחתי את היום הזה?! עם שברון של קנקן זכוכית וקערה שהחליקו לי מהיד והתנפצו לכל עבר תודה לאל לא נפצעתי, הדבר האחרון שהתחשק לי לעשות זה לנקות על הבוקר. ואז זה היכה בי , כמה קל לשבור וכמה קשה לנקות, כמה קל להרוס וכמה קשה לתקן , כמה קל לשנוא וכמה קשה לאהוב, כמה קל לפגוע וכמה קשה לסלוח . ואולי בגלל זה יש ציווי שכזה "ובחרת בחיים" כי זה לא ברור מאליו לשמוח כשעצוב, לעשות טוב כשקשה, לבחור בחיים כשהכאב משתלט".

"שבוע הבא כשנחגוג את חנוכה ברובו בלי עקיבא אני אעשה הרבה הצגה לבנות"

בעלה של ענהאל, עקיבא נמצא במילואים רוב הזמן: "אז נכון אני לא באמת חוגגת , ואני לא באמת נהנית ביום ההולדת שלי, ואגלה לכם ששבוע הבא כשנחגוג את חנוכה ברובו בלי עקיבא אני אעשה הרבה הצגה לבנות ולא אהיה באמת שמחה" היא סיכמה וכתבה ש: "אבל דבר אחד אני יודעת שאם כולנו נתאמץ להמשיך לחיות , לשמוח לצד הכאב , לאהוב לצד השנאה הגדולה, לבחור בחיים למרות הקושי, בחרנו לתת לאור להשתלט על החושך ,וניצחנו בגדול".