עידן רייכל נגד יאיר נתניהו: "בחייאת, זה אמור להרשים מישהו?"

הזמר הוותיק נחשף לפרסומים על התנדבותו של בנו של ראש הממשלה, ששב ארצה לפני ימים ספורים, והגיב בזעם: "זה אמור להרשים מישהו שהוא חזר ומחרף נפשו בעמדה טלפונית?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/23 13:07 טז בכסלו התשפד

עידן רייכל נגד יאיר נתניהו: "בחייאת, זה אמור להרשים מישהו?"
עידן רייכל נגד יאיר נתניהו , צילום: איציק אוחנה 'כיכר השבת' ו'הרבנית של האינסטגרם', Chen Schimmel/Flash90

מאז החלה המלחמה, נשמעות טענות כלפי יאיר נתניהו על כך שאינו לוקח חלק במאמץ המלחמתי. בניסיון לשקם את הדימוי השלילי, בנו של ראש הממשלה, נצפה אתמול (ג') במוקד איחוד הצלה כשהוא מתנדב במוקד הטלפוני של ארגון החירום ועונה לשיחות טלפון. נתניהו הצטייד מראש להתנדבות המצולמת והגיע חבוש במעיל כתום, הצבע המזוהה עם ארגון "איחוד הצלה".

עידן רייכל: "זה אמור להרשים מישהו שהוא חזר ומחרף נפשו בעמדה טלפונית?"

העיתונאי גיל משעלי, שפרסם גם הוא את תמונתו של נתניהו הצעיר, זכה לתגובה זועמת של הזמר עידן רייכל: "אנחנו ב-28 בנובמבר, כן?", כתב רייכל, "הטבח היה ב-7 באוקטובר, כן? מה-7 באוקטובר משעות הבוקר החיילים הגיבורים שלנו לוחמים בכל הגזרות. מאות מהם לא שבו מהקרבות. מה זה בדיוק הפוסט הזה? זה אמור להרשים מישהו שבנו של ראש ממשלת ישראל שלא היה פה כל השבועות, חזר ומחרף נפשו בעמדה טלפונית? יש אחריות כלפי העוקבים, וכלפי הקוראים. בחייאת". לאחר מכן הוסיף הזמר, "כל הכבוד לכל אלפי המתנדבים בשבועות האחרונים, וגם יפה שהוא מתנדב, ככה צריך".

גורמים באיחוד הצלה הגיבו לגיל משעלי: "יאיר נתניהו ואלי ביר (נשיא ומייסד איחוד ההצלה) חברים, היו יחד במיאמי בארה"ב וגייסו תרומות בחודשיים האחרונים, ביניהם שני אמבולנסים. כשחזר לארץ, נפגש עם אלי הוא הזמין אותו לסיור במוקד ולהסביר לו כביכול לאן הכסף הלך. יאיר ניצל את השעה שם כדי ללמוד, לסייע במה שאפשר (לא להיות מוקדן, בסוף להיות מוקדן דורש לעבור קורס והכשרה). יאיר התיישב, מישהו צילם והתמונות הופצו. התמונות לא יצאו באופן רשמי מדוברות איחוד ההצלה".