מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בשביל זה הוא מוכן לא להופיע שנה: ההצהרה הדרמטית של עידן עמדי

הזמר המפורסם, שבימים אלו משמש יותר כלוחם, מרבה לשתף את דעותיו על המצב במדינה .אמש אמר כי לדעתו חייבים להמשיך בלחימה, אחרי שביקר בשכונת הצעירים בכפר עזה וראה מקרוב את ההרס: "ה 'למה' שלנו חזק וברור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/23 08:01 טז בכסלו התשפד

בשביל זה הוא מוכן לא להופיע שנה: ההצהרה הדרמטית של עידן עמדי
עידן עמדי | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

זאת לא הפעם הראשונה שהזמר והיוצר עידן עמדי מתבטא על מה שקורה במדינה, גם בשגרה מרבה הזמר לעסוק בסוגיות לאומיות כמו המאבק לשחרור הגופות של הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו שהיו מוחזקות בעזה בשנים האחרונות. אמש (ג') העלה עמדי סטורי לחשבון האינסטגרם שלו והבהיר את עמדתו לגבי הפסקת האש.

"אני מוכן לא להופיע ולא לשיר במשך שנה"

"אתמול הגעתי לכפר עזה והמראות לא נתפסים. צלם מוכשר תפס אותי בוהה באחד הבתים השרופים בשכונת הצעירים. דור שלם של יקירנו נטבחו. לא נעצור את הלחימה. אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה. אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון כל דבר שהוא לא חיסול של חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה שבלבנון הוא סכמה מיידית לילדים שלנו. ה'למה' שלנו במלחמה הזאת הוא חזק וברור"

נזכיר כי לפני כמה שבועות, אחרי למעלה מחודש שעמדי היה בחזית הלחימה והגן על מדינת ישראל בחירוף נפש, הוא שיתף בחשבון האינסטגרם שלו תיעוד מפיצוץ בניין בעזה, בו ביקש להקדיש את הפיצוץ לזכר הקורבנות שנטבחו וחבריהם שנלחמו ונפלו. "עם ישראל חי וכאן לנצח", סיכם.