10 דברים שלא ידעתם על ליאל קייזר: קבוצת הוואטסאפ הפעילה והזיכרון מהתיכון הדתי

ליאל קייזר, ראש התחום הכלכלי בתאגיד השידור הציבורי ומגישת "משחקי הכיס", מופיעה על המסך של כאן 11 כבר שש שנים | הנה עשרה דברים שאולי לא ידעתם עליה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 27/11/23 15:20 יד בכסלו התשפד

10 דברים שלא ידעתם על ליאל קייזר: קבוצת הוואטסאפ הפעילה והזיכרון מהתיכון הדתי
ליאל קייזר, צילום: מיכה לובטון

ליאל קייזר, מגישת "משחקי הכיס" בכאן 11 וראש התחום הכלכלי בתאגיד השידור הציבורי, גדלה ביישוב חשמונאים. אחרי עבודות ב"הארץ" ובחדשות 10, הגיעה לערוץ 11 בשנת 2017. מאז היא מככבת על המסך שלנו לא מעט, אך יש לפחות עשרה דברים שכנראה לא ידעתם עליה.

1. ספר אהוב

השאלה המקורית הייתה סדרת טלוויזיה אהובה, אך קייזר הודתה שהיא בן אדם של ספרים. "בטח מאז שעובדת בטלוויזיה, כל דבר שאפשר לגלול בטלפון בזמן שעושים אותו הוא לא ממש הסחת דעת טובה", היא מסבירה, "ראיתי בשנים האחרונות מיליון סדרות שאין לי שום מושג מה קרה בהן". על ספר היא דווקא יכולה להמליץ: "ממליצה על הספר 'בא לעולם', אחד האהובים עליי וכזה שמתאים מאוד לימים האלה. ספר שמדבר על מלחמה, ההשלכות שלה בפרספקטיבה של כמעט שני עשורים קדימה, אבל גם על ההתאוששות ממנה והנחמה שאחריה".

2. העבודה הראשונה

"מלא בייביסיטר (ואני לא באמת אדם של ילדים). כדי לשלם על רישיון הנהיגה שלי הדרכתי את ג' בנים בקייטנה של היישוב ולדעתי כל המעורבים עדיין לא לגמרי התאוששו מהאירוע".

3. שם החיבה

"אלי או אל, שמות החיבה של סבא שלי והאחים שלי אליי, עדיין איתי. בשביל יתר העולם אני בדרך כלל קייזר".

4. פדיחה בשידור חי

"הרבה מאוד כמעט פדיחות. אירועים שהייתי צריכה לגייס בהם את כל תעצומות הנפש כדי לחנוק צחוק על משהו שמישהו כתב לי בזמן שישבתי באולפן. הרבה פעמים הודעות מהחברים שיושבים לידי וחייבים לצחוק על משהו שקרה ממש עכשיו בשידור. בימים האלה, עושה מאמץ לחנוק דמעות ולהתמקד בלעשות את העבודה".

ליאל קייזר

ליאל קייזר צילום: כאן 11

5. לא תאכלי בחיים

"חזירים, שרצים ומלבי. לבן ורוטט זה לא אוכל".

6. הפלייליסט

"הכל מהכל, מיקס בריא בין חווה אלברשטיין לעומר אדם ואינדי אמריקאי. מאז המלחמה כנראה מלא 'יהיה טוב' של יסמין מועלם, אני שייכת למחנה שעוד לא מאס בו".

7. קבוצת הוואטסאפ עם עצמך

"קוראים לה 'לעצמי', ומיותר לציין שזו קבוצת הוואטסאפ הכי פעילה שלי. יש בה מלא קצוות חוט לסיפורים שרוצה להרים, הערות משיחות מעניינות שעשיתי, כתבות שרוצה להספיק לקרוא מתישהו ומתכונים".

8. הדבר שמחזק אותך בימים אלו

"המשפחות המדהימות שיוצא לי לראיין, גם של אלה שנחטפו וגם של הגיבורים והגיבורות שנפלו בהגנה על כולנו, והלוחמים והלוחמות שיוצא לי לראיין. מרגש ומחזק לדעת שאלה האנשים שחיים כאן".

9. זיכרון מהתיכון

"למדתי בפלך בירושלים, ושם ובבית חינכו אותי שבנות יכולות לעשות הכל. מרגש ומעורר השראה לראות את הלוחמות שלנו, ומעודד שלאט לאט גם העולם מבין שאף אחד לא שיגע לנו את הילדות, שהן הנשים הנכונות במקום ובזמן הנכונים, רק חבל שהיינו צריכים מלחמה בשביל זה".

10. עובדת בונוס

"אני מבשלת טיל, יש לי יד לזה".