דרמה בבית המלוכה הנסיך הארי איים על אביו: "אתה לא רוצה לראות את הנכדים שלך?"

ספר חדש על משפחת המלוכה, שנכתב על ידי הסופר הבריטי אומיד סקובי, חושף פרטים נוספים על הסכסוך בין המלך צ'ארלס לבנו הארי. במהלך שיחת טלפון מתוחה בין השניים הנסיך איים על אביו: "אתה לא רוצה לראות את הנכדים שלך?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/23 15:35 יג בכסלו התשפד

הנסיך הארי איים על אביו: "אתה לא רוצה לראות את הנכדים שלך?"
הנסיך הארי ומייגן מרקל, צילום: shutterstock

הסכסוך בין הנסיך הארי ואשתו מייגן לבין שאר משפחת המלוכה הבריטית, הוא מהסוערים שידעה המשפחה. לפני מספר שנים החליט הזוג הצעיר לעזוב את תפקידם כבני מלוכה פעילים, ומתוך כך נאלצו לעזוב את ביתם בשטח הארמון.

פרטים נוספים על הסכסוך בבית משפחת המלוכה: שיחת הטלפון הקשה של הנסיך הארי והמלך צ'ארלס

בספר של הסופר אומיד סקובי, "מטרה סופית", שיצא לאחרונה, הוא חושף פרטים נוספים על הסכסוך בין הנסיך לאב צא'רלס, כיום המלך. בשיחה מתוחה במיוחד שנערכה בין השניים, פקד האב על בנו להחזיר את המפתחות לביתם, אותו קיבלו במתנה מהמלכה אליזבת המנוחה. לפי הכתוב בספר, מספר ימים לאחר מכן התקשר הנסיך לאביו ושאל: "אתה לא רוצה לראות את הנכדים שלך?", לאחר שהסב ראה את נכדיו רק פעמים מעטות.

האיום הזה גרם למלך צ'ארלס לחזור בו באופן חלקי, ולהכריז כי לבנו ולמשפחתו תמיד יהיה מקום לשהות בו. סקובי מתאר כי הסכסוך בין האב והבן התעצם לאחר פרסום הספר "Spare", בו תיאר הנסיך את ילדותו והסתסכך גם עם אחיו הנסיך וויליאם, והפך את השיחות בין השניים למתוחות הרבה יותר. השיחה המדוברת נערכה במהלך חג המולד, בתיווך של חבר, ובמהלכה המלך נזהר הרבה יותר שלא לאבד את הקשר עם בנו ונכדיו.