התמונה של דפנה ליאל רגע לפני העלייה לשידור: "הגוף באולפן אבל הלב לא"

כתבת הכנסת של חדשות 12 פרסמה תמונה מהרגעים האחרונים לפני העלייה לשידור, בה היא מתכוננת יחד עם איש הסאונד, והודתה: "הגוף באולפן, אבל הלב עם משפחות החטופים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/23 12:47 י בכסלו התשפד

התמונה של דפנה ליאל רגע לפני העלייה לשידור: "הגוף באולפן אבל הלב לא"
דפנה ליאל, צילום: שרון גבאי

דפנה ליאל: "הגוף באולפן, אבל הלב עם משפחות החטופים"

כתבי החדשות עובדים בימים אלו מסביב לשעון, וכבר מזמן הפכו לחלק מגיבורי המלחמה. גם דפנה ליאל, כתבת הכנסת של ערוץ 12, מוצאת את עצמה לא מעט באולפן. בחשבון האינסטגרם שלה, המונה למעלה מ-40 אלף עוקבים, היא פרסמה תמונה אותנטית מהרגעים האחרונים לפני השידור, בה היא יושבת באולפן ואיש הסאונד מסייע לה בהכנות האחרונות. "הגוף באולפן, אבל הלב עם משפחות החטופים", כתבה ליאל, והוסיפה, "ועם כל מי שהמלחמה הזו שינתה את חייו מקצה לקצה".

התמונה של דפנה ליאל רגע לפני העלייה לשידור:

והמלחמה אכן תופסת כל אחד. רק לפני שבועות ספורים התלבטה ליאל בעצמה האם לצאת ולחגוג את יום ההולדת של בעלה. "יש לנו כל כך הרבה משפחות שכולות, 240 משפחות של חטופים, חיילים שלנו בעומק השטח ואנחנו נצא?", שיתפה בהתלבטות, "זה פשוט הרגיש לי לא נכון". לאחר מחשבה, הגיעה העיתונאית למסקנה אחרת לגמרי. "זה בדיוק מה שהאויבים שלנו רוצים", קבעה, "שנשאר ספונים בבתים, שלא נצא, שהכלכלה שלנו תתרסק, שלאט לאט החברה שלנו תתפרק מבפנים, ואת זה לא רצינו לתת להם".