"בואו נניח להם": הבקשה של אלמוג בוקר מהקולגות

כתב חדשות 13 בדרום פרסם בחשבון הטוויטר שלו את פרטי העסקה לשחרור החטופים, ופנה לכלל הציבור ולאמצעי התקשורת בבקשה: "בואו נניח להם, זה הזמן שלהם ושל המשפחה שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/23 14:35 ט בכסלו התשפד

"בואו נניח להם": הבקשה של אלמוג בוקר מהקולגות
אלמוג בוקר, צילום: רשת 13

במהלך הלילה (ד') לאחר ישיבה ארוכה שנמשכה כ- 8 שעות, ממשלת ישראל אישרה את העסקה לשחרור החטופים. בהתאם לעסקה, ישוחררו מידי ערב של הפוגה 12 חטופים ישראלים כאשר בסך הכולל, תוך 4 ימים ישוחררו 50 חטופים - אמהות, ילדים ונשים מבוגרות. אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום, הסביר בחשבון הטוויטר שלו כיצד המהלך יתבצע.

אלמוג בוקר ביקש: "בואו נניח לחטופים"

בסיום הפוסט שפרסם, בוקר הוסיף בקשה לכולם, כולל לאמצעי התקשורת אליהם הוא בעצמו משתייך: "בואו נניח להם", כתב, "זה הזמן שלהם ושל המשפחה שלהם. וזהו. ורק שיהיו בריאים".

לאורך הפוסט תיאר בוקר את פרטי העסקה: "כל המשפחות, בלי יוצא מן הכלל, יקבלו שיחת טלפון ויתבשרו האם בן/בת המשפחה שלהם ברשימה או לא. בהמשך, משפחה שלא ברשימה, תעודכן האם בעדויות של החטופים ששוחררו יש אות חיים מבן המשפחה שלהם. משפחה שכן ברשימה: נציגי המטה של גל הירש יאספו אותם מביתם ויביאו אותם לבית החולים שאליו פונו החטופים. כל אחד מהחטופים שישוחרר יהיה בחדר נפרד. מאבטחים ימנעו כל הגעה לחטופים".