בלוגרית האוכל זועמת על כתבת חדשות 13: "ניסתה להאשים אותי בגניבה"

דניאל עמית, בלוגרית אוכל עם מאות אלפי עוקבים, טענה בסדרת סטוריז זועמים שכתבת חדשות 13 ניסתה להאשים אותה בגניבה, רק בשביל אייטם | בחדשות 13 הגיבו: "אנחנו מודים לדניאל עמית שקידמה את הכתבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/23 17:35 ז בכסלו התשפד

בלוגרית האוכל זועמת על כתבת חדשות 13: "ניסתה להאשים אותי בגניבה"
נגה ניר נאמן, צילום: Inbal Marmari/cc-by

דניאל עמית, בלוגרית אוכל עם 400 אלף עוקבים, בסך הכל ניסתה למכור דיסקיות למען החטופים, שההכנסות מהן הולכות למטה משפחות החטופים. אלא שפתאום קיבלה שיחת טלפון מכתבת חדשות 13 נגה ניר נאמן, כך היא מספרת בסדרת סטוריז זועמים בחשבון האינסטגרם שלה, ששאלה אותה על פוסט שהעלתה בנושא מכירת הדסקיות של חברת MAVE.

דניאל עמית זועמת: "אל תתקשרי לאנשים כי את רוצה למצוא אייטם ולהאשים אותם"

עמית טוענת כי הכתבת ניסתה להאשים אטתה בהונאה, ואמרה לה: "או שגם אותך הונו או שאת שותפה להונאה". בלוגרית האוכל החליטה לברר את העניין עם החברה, "ושם התברר כי הכסף נתרם במלואו, 20,000 שקלים סך הכל, וכי העסק כולו מתנהל תחת שם אחר, לכן לא ניתן היה למצוא את החשבונית בחיפוש".

אך לפי הסיפור של עמית, הכתבת המשיכה וכינתה אותה בשמות כמו "ילדה חוצפנית", והבלוגרית לא נשארה חייבת: "אולי כדאי שפעם הבאה לא תתקשרי לאנשים כי את רוצה למצוא אייטם ולהאשים אותם. את יכולה להתקשר ולהגיד 'היי אני עושה כתבה, שמעתי שיש הרבה אנשים שמוכרים דסקיות ואני רוצה לברר אם זה הונאה'", וביקשה התנצלות מניר נאמן.

חדשות 13 הגיבו: "אנחנו מודים לדניאל עמית שקידמה את הכתבה"

מחדשות 13 הגיבו: "אנו מודים למשפיענית דניאל עמית שקידמה והעלתה לדיון ציבורי את נושא הכתבה של נגה ניר נאמן במהדורה הערב, במסגרתה היא חושפת כיצד יצרני דיסקיות תפסו טרמפ על המטרה הטובה של תרומה למטה משפחות החטופים. המערכת פנתה בין היתר, לדניאל עמית בשיחה פרטית, בעקבות מידע שהתקבל שלשמחתנו במקרה שלה התברר כלא נכון. כולם מוזמנים לצפות בתחקיר המלא במהדורה המרכזית הערב ב- 20:00".