בן כספית תוקף: "צריך להרכיב לכם מחסום לפה כמו לכלבים"

אחרי הציוץ שעורר סערה ובו דרש "לשרוף את עזה", סגן יו"ר הכנסת לא מתחרט והצליח לעצבן את בן כספית: "למה אנחנו צריכים להתבייש? כן, לשרוף. כל יום נופלים חיילים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/23 12:47 ז בכסלו התשפד

בן כספית תוקף: "צריך להרכיב לכם מחסום לפה כמו לכלבים"
בן כספית, צילום: Miriam Alster/Flash90

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת ניסים ואטורי, פרסם השבוע בחשבון הטוויטר שלו ציוץ מעורר מחלוקת: "לשרוף את עזה עכשיו. לא פחות. לא למדנו כלום. אנחנו יותר מדי הומניים". הפרסום שהוביל לסערה והוביל לחסימת החשבון שלו לזמן קצר.

בשיחתו עם בן כספית וישי כהן לרדיו 103FM היום (ב') הוא מדגיש כי לא מתחרט לרגע: "אמרתי לשרוף את עזה, למה אנחנו צריכים להתבייש? כן, לשרוף. כל יום נופלים חיילים, פתאום מכניסים דלק לרצועה. רצחו ילדים, למה אנחנו צריכים להשלים עם דבר כזה? פתאום אנחנו נהיים הומניים וצריכים להיות מתחשבים בכל העולם?".

ואטורי לא מתחרט ומרתיח את בן כספית

בן כספית שאל אותו אם הוא מבין את הפרסום השלילי שיוצא בעולם כשאדם במעמדו מדבר על לשרוף את עזה ו- ואטורי בתגובה השיב כי הוא לא מתחרט ומתרץ, "לפעמים אני מרגיש שאני אזרח ישראלי שנרצחו ילדים בעם שלו מאשר סגן יו"ר הכנסת. לפעמים אנחנו צריכים להיות נחושים. נצח ישראל הוא לא בטוח". בתגובה כספית התעצבן וענה, "צריך להרכיב לכם מחסום לפה, כמו לכלבים".

בהמשך, חבר הכנסת הבהיר: "מה נשאר בעזה? מנהרות, חמאס, המחבלים הארורים שרצחו ילדים קטנים, הם מחזיקים ילדים בשבי. אנחנו נמצאים בתקופה בה ראש הממשלה אומר לנקום, זה בחיים לא קרה שראש ממשלה אומר כזה דבר, עברו כל גבול אפשרי. תמיד אמרתי שחמאס נולד כדי לרצוח ילדים ויהודים. צריך להפנים את זה. אני לא מכניס דלק לעזה, אני מתנגד. אני לא חייב להסכים עם כל פעולה שהממשלה עושה ושהקבינט מחליט. אנחנו צריכים לרסק את עזה, אין מה לעשות, עזה היא חמאס".