מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

רגע לפני הכניסה לעזה: התמונה המרגשת של אודי סגל עם הקצין שנפל

מגיש המהדורה המוכר שיתף ברשת הטוויטר תמונה אחרונה עם סרן אסף מסטר שנפל בקרבות על עזה: "פגשתי אותו בצומת זיקים, רגע לפני שנכנס בראש הלוחמים שלו לעזה. אסף נאסף אבל כל מה שאסף איתו יישאר איתנו לנצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/23 13:23 ד בכסלו התשפד

רגע לפני הכניסה לעזה: התמונה המרגשת של אודי סגל עם הקצין שנפל
אודי סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגיש המהדורה המרכזית של חדשות 13, אודי סגל, שיתף עם עוקביו בטוויטר תמונה אחרונה עם סרן אסף מסטר ז"ל שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. לצד התמונה המרגשת, סגל שיתף את עוקביו בקשר האישי שלו עם הקצין שנפל. "נפרדנו מאסף, ילד מתוק שאני מכיר מאז שנולד, שובב, נועז, חכם וחם" פתח סגל.

"אסף נאסף אבל כל מה שאסף איתו יישאר איתנו לנצח"

מגיש המהדורה תיאר את הקשר הקרוב עם הוריו של מסטר: "פגשתי אותו בלב המדבר, עם אבא ליאור ואמא מיכל, קפצתי איתו ועם רועי ליהיא לירדן, ולכנרת, גלבוע, גליל והערבה". סגל העלה זיכרונות מצמתים מרכזיים בחייו של אסף: "ראיתי איך חנך את בית הכנסת בבחן בבר מצוה ואיך הפך מדריך, חתיך, שין שין בעיינות, יהלום בהנדסה וזהב בנשמה".

לסיכום, המגיש המוכר תיאר את המפגש האחרון עם הלוחם שנפל, מפגש שהתקיים רגע לפני כניסת הכוחות לעזה, כאשר סגל שידר משטח העוטף: "בפעם האחרונה פגשתי אותו בצומת זיקים, רגע לפני שנכנס בראש הלוחמים שלו לעזה. אסף נאסף אבל כל מה שאסף איתו יישאר איתנו לנצח. פרידה קשה".