מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אילון מאסק מסכים עם הקונספירציה האנטישמית: "אמרת את האמת"

היזם העשיר בעולם והבעלים החדש של חברת טוויטר הגיב לציוץ אנטישמי שטען כי יהודים מפיצים שנאה נגד לבנים וכתב: "אמרת את האמת". מאסק הוסיף וטען כי הליגה נגד השמצה תוקפת באופן שאינו הגון את מדינות המערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 11:24 ג בכסלו התשפד

אילון מאסק מסכים עם הקונספירציה האנטישמית: "אמרת את האמת"
אילון מאסק, צילום: shutterstock

הבעלים של רשת טוויטר, אילון מאסק, הביע תמיכה במהלך הלילה (ד') בציוץ קונספירטיבי שהאשים את היהודים בהפצת שנאה נגד לבנים. בציוץ נכתב כי: "קהילות יהודיות דוחפות בדיוק את אותה השנאה שהן טוענים שמכוונת נגדם - נגד אנשים לבנים". מאסק, שהוא גם היזם העשיר בעולם, הגיב: "אמרת את האמת המדוייקת".

מאסק תקף את הליגה נגד השמצה: "זה לא נכון וזה צריך להיפסק"

בהמשך מאסק ביקר בחריפות את הליגה נגד השמצה, שנלחמת נגד האנטישמיות ברחבי העולם, וטען כי היא תוקפת באופן שאינו הגון את המערב "חרף תמיכתו בעם היהודי ובישראל". לדבריו, הביקורת על מדינות המערב מגיע בשל הפחד של אותם יהודים מהבעת ביקורת נגד "קבוצות מיעוט אחרות שהן האיום העיקרי עליהם. "זה לא נכון וזה צריך להיפסק, הוסיף".

"אני פגוע מאוד מהמסרים שלהם שדוחפים דה-פקטו לגזענות אנטי-לבנה"

עם זאת, מאסק סייג את דבריו וטען כי הביקורת שלו אינה מכוונת לכלל הקהילות היהודיות, אלא לליגה נגד השמצה וכמה קהילות נוספות: "אני פגוע מאוד מהמסרים שלהם שדוחפים דה-פקטו לגזענות אנטי-לבנה או גזענות אנטי-אסייתית או גזענות מכל סוג שהוא" כתב. "נמאס לי מזה. תעצרו עם זה עכשיו".