"אי אפשר לתפוס את זה": חן קורן מזועזעת

בלוגרית האוכל הדתייה ביקרה בבית הוריו של בעלה בכפר עזה והזדעזעה מהמראות הקשים: "דורכים על הגחלים ומועכים זכוכיות. הייתה שריפה ענקית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 10:38 ג בכסלו התשפד

"אי אפשר לתפוס את זה": חן קורן מזועזעת
חן קורן, צילום: Miriam Alster

בלוגרית האוכל הדתייה, חן קורן, שיתפה ברשתות בביקור הטראומטי שלה בביתם השרוף של הורי בעלה בכפר עזה. "נכנסנו לבית בלב רועד, דורכים על הגחלים ומועכים זכוכיות. ברקע כל הזמן בומים. ההורים של אלון גרים על הגדר ממש", היא סיפרה על הרגעים הקשים בשבת השחורה, "במצלמות האבטחה רואים אצלם בבית 5 מחבלים, בחוץ ובפנים, לקחו גיטרה, עשו סיבוב על האופניים, ישבו מתחת לפרגולה, היה להם את כל הזמן שבעולם וקשרים רציניים עם מלאך המוות. היו יריות על החלון, היתה שריפה ענקית והם המשיכו הלאה".

חן קורן: "מהשחור השחור הזה יצאו אנשים חיים"

חן ובעלה הגיעו לבית ומצאו אותו שבור, שרוף והרוס, ורק ביקשו להחזיר את המצב לקדמותו: "אני מרגישה שבא לי לנקות הכל, לפרוס שוב שטיח אדום ולפזר עליו משחקים של ילדים. זה האימג׳ הכי חזק שיש לי מהבית של אתי ושלמה: כל הזמן ילדים, כל הזמן משחקים פזורים." היא משתפת בתמונות הקשות מתוך הבית ובחפצים המעטים שהצליחו להציל, ביניהם שופר סתום, קצה של שטיח שרוף וחליפה- "אלון מצא את החליפה שלו מהחתונה וזה הדליק אצלו משהו אחר".

ההרס כל כך גדול, שהיא משתפת שאנשי זק"א במקום לא האמינו להם שמהבית הזה ההורים יצאו בחיים. "אני לא יודעת למה זכינו", חן מסיימת במסר של תקווה, "אבל אני מבטיחה לעצמי שמהחושך הזה נמשוך את האור מהאוזניים אם צריך".