סרטון של ליהיא לפיד הופץ ברשתות: "תתביישו לכם"

ליהיא לפיד יוצאת בפוסט חריף נגד "מכונת הרעל" אחרי שסרטון שלה לובשת כביכול שמלה בצבעי דגל פלסטין הוצג ברשתות: "לילות על לילות אני כותבת לאנשים שזה שקר, נמאס לי להיות זו שתמיד מוותרת ומחייכת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/23 08:37 כט בחשון התשפד

סרטון של ליהיא לפיד הופץ ברשתות: "תתביישו לכם"
ליהיא לפיד והשמלה המדוברת, צילום: haydonperrior

בימים האחרונים מופץ סרטון ברשת ובו נראת ליהיא לפיד בשבוע האופנה האחרון בתל אביב, שהתקיים במרץ האחרון, הולכת עם שמלה על המסלול. לסרטון הודבק המסר לפיו בשמלה נמצאים כל צבעי דגל פלסטין, ובפוסט נוקב ברשתות כתבה לפיד כי מדובר בשקר גס. "הבגד מלא מוטיבים יהודיים. והיה לי כבוד ללבוש אותו ולהניף את הדגל היחיד שאי פעם הנפתי בחיי- את דגל ישראל!", כתבה לפיד.

"מכונת הרעל החליטה להפיץ עלי שקר"

"נמאסתם! מכונת הרעל- די! אפילו כשיש מלחמה - כשהנשמה נקרעת באבל וכאב, כשכולנו הולכים מוכי יגון בין בתי קברות לגיוס דברים שצריכים המפונים, ממציאת חדרים במלון למשפחות של ילדים עם מוגבלויות, דרך שיחות עם מי שנשרף ביתם, לבין דאגה מטורפת לחיילים- עכשיו הזמן שמכונת הרעל החליטה להפיץ עלי שקר", כתבה לפיד.

לפיד והשמלה המדוברת

לפיד והשמלה המדוברת, צילום: haydonperrio

"לקחו סרט שאני מניפה דגל ישראל, כתבו שאני עם דגל פלסטין, ומאז אני לילות על לילות כותבת לאנשים שזה שקר. ונמאס לי. אני מודה. נמאס לי להיות זו שתמיד מוותרת ומחייכת. נמאס לי לראות את כל השלטים של 'יחד ננצח'. ככה לא ננצח", הוסיפה.

כנראה ששנאה חזקה מאהבה

"חשבתי שמה שקרה ב 7.10 גרם למכונת הרעל להבין שההסתה והפילוג פוגעים בכולנו- אבל כנראה ששנאה חזקה מאהבה. אני אמשיך להילחם על הטוב, להניף דגלי ישראל בכל הזדמנות. ואתם תתביישו לכם. אני מודיעה שכל מי שיעלה את הסרטון השקרי הזה אני אשמור את שמו. ואחרי שהמלחמה תסתיים, ואחרי שהתותחים יידמו, אני אתבע את כל מי שגם בזמן מלחמה הסית ופילג בינינו. כי בעיניי הם הסכנה האמיתית למדינה. סכנה לתקווה שיום אחד ביחד, באמת ביחד, ננצח", הבטיחה.