מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צופית גרנט חוגגת יום נישואין עם שולי רנד: "שלך לנצח"

לפני שנתיים צופית גרנט ושולי רנד נישאו בחתונה סודית שהשאירה מדינה עם רצון להיות זבוב על הקיר באירוע הכי מסקרן של השנה, היום צופית גרנט מציינת יום נישואין בפוסט מרגש לבעלה שולי

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 10/11/23 10:09 כו בחשון התשפד

צופית גרנט חוגגת יום נישואין עם שולי רנד: "שלך לנצח"
צופית גרנט ושולי רנד , צילום: חברת  יוני צור הפקות שמתמחה בהפקות לציבור הדתי חרדי

הפוגה מהמלחמה בשביל קצת רומנטיקה: היום (ו') לפני שנתיים בדיוק, עמדו שולי רנד וצופית גרנט מתחת לחופה והפכו לזוג נשוי בחתונה סודית. הקשר של השניים התנהל שנים מתחת לראדר, ומאז הפכו לזוג נשוי הם נותנים מדי פעם הצצה לזוגיות שנחשבת הכי מעניינת בביצה.

צופית העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מציינת את יום הנישואין שלה: "הערב לפני שנתיים בדיוק עמדנו מתחת לחופה, איש ואישה, שתי נשמות מרוגשות כמו ילדים, לא נפגשנו מס ימים והרגע בו העיניים שלנו נפגשו היה הכי עמוק ועוצמתי , כמו ראיתי שם בעיניך את ניצוץ הבחירה, ראיתי בעיניך אותי ברורה , הכי בטוחה באהבתי לך, וראיתי אותך שקט, רגוע, וכל כך רך".

"ראיתי אותך בוכה את נשמתך בזעקה חרישית של כאב מהמראות הקשים"


בכל זאת, אי אפשר פוסט בלי להתייחס למצב, גרנט התייחסה לפעילות של בעלה בימי הלחימה: "אני רואה אותך בימים הקשים האלה במסירות נפש אין סופית עובר מזירה לזירה, פה הלוויה ומיד אחריה חופה של חייל טרם כניסתו לשדה הקרב, גיחה מהירה לבקר פצועים, ומשפחות חטופים, והורים שכולים"

היא ממשיכה וכותבת: "ראיתי אותך בוכה את נשמתך בזעקה חרישית של כאב מהמראות הקשים, אני רואה את האהבה הטהורה והשורשית שיש בך לארץ המדממת שלנו, וכן באוזני אתה חושף את הכעס הנורא על הפילוג, והמקטרגים ,האנטישמיות מטריפה את דעתך, אני רואה הכל. את מסירות הנפש והאהבה לילדיך, הנדיבות, והחיבוק. אתה כל כך נוכח שולי גם כשפיזית אתה לא לידי. אני אוהבת אותך כל כך".