חנוך דאום נשבר: הייתי אמור להופיע עכשיו בפני תושבי בארי

הקומיקאי המוכר והמצליח שיתף ברגע אישי כשאשתו הסבה את תשומת ליבו לכך שהיה אמור להופיע בדרום: "הם כבר רכשו את הכרטיסים מזמן, אבל איפה אנחנו ואיפה החיים שלנו. אני מפחד לבדוק ברשימת הרוכשים האם מישהו חלילה לא איתנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/23 08:33 כו בחשון התשפד

חנוך דאום נשבר: הייתי אמור להופיע עכשיו בפני תושבי בארי
חנוך דאום, צילום: צילום מסך n12

אחרי החגים כולנו היינו אמורים לחזור לשגרה מבורכת, שגרת עשייה אחרי חודש של אוכל ותפילות. גם הסטנאדאפיסטים מילאו את יומן ההופעות שלהם, אלא שכרגע המלחמה הקפיאה את השגרה של כולנו. ספוסט חשוך בפייסבוק כתב חנוך דאום על ההופעה שהייתה אמורה להתקיים מול תושבי עוטף עזה.

"בעולם מקביל הייתי אמור ממש עכשיו לעלות על הבמה באולם בשדות נגב"

"לא שזה דרמטי ביחס לארועים, אבל בכל זאת אשתף במשהו אישי: אפרת הראתה לי עכשיו את לוח ההופעות (ז"ל) שלי ומתברר שבעולם מקביל הייתי אמור ממש עכשיו לעלות על הבמה באולם בשדות נגב ולהופיע בני הקהל שהיה מורכב בין היתר מתושבי בארי, כפר עזה, נתיבות, שדרות, אופקים, ניר עם ויתר יישובי העוטף", כתב דאום.

"הם כבר רכשו את הכרטיסים מזמן, אבל איפה אנחנו, ואיפה החיים שלנו, ואני מפחד לבדוק ברשימת הרוכשים האם מישהו חלילה לא איתנו, והכל עצוב ואפל, אבל אני מנסה לומר לעצמי שכאשר נצא בקצה השני של המנהרה אליה נכנסנו לפני חודש אתם תחזרו לבתיכם, תהיו בטוחים ושמחים, ואני אבוא לצחוק אתכם, כמו שמגיע לכם, כמו שמגיע לכולנו", סיים.