מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו פגש את משפחת מרק: "זה המבחן של עם ישראל"

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם משפחתו של הלוחם פדיה מרק הי"ד: "האמונה והעוצמה, וכל מה שעבר על המשפחה שלכם וכל מה שעובר עליכם היום זה המבחן של עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 22:18 כה בחשון התשפד

נתניהו פגש את משפחת מרק: "זה המבחן של עם ישראל"
נתניהו עם משפחת מרק, צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

עם סיום השבעה של פדיה מרק שנפל בקרבות בצפון רצועת עזה, ראש הממשלה נתניהו נפגש הערב (ה') עם בני משפחתו ושוחח עימם על דמותו. בפתח המפגש, אחותו של פדיה, אורית מרק אטינגר הציגה בפני נתניהו את בני המשפחה והוא מסר את תנחומיו על האובדן הכבד. ראש הממשלה שיתף את משפחת מרק על התמודדותו האישית עם השכול, לאחר נפילת אחיו יוני ז"ל.

"מה שעבר על המשפחה שלכם זה המבחן של עם ישראל"

בני משפחתו של פדיה אמרו לנתניהו כי גם אם היה יודע את סוף הסיפור, הוא היה נכנס לעזה ועושה הכל. ראש הממשלה השיב: "האמונה והעוצמה, וכל מה שעבר על המשפחה שלכם וכל מה שעובר עליכם היום זה המבחן של עם ישראל. ארץ ישראל נקנית בייסורים. הכאב גדול מאוד, אך אנחנו מנצחים בזכות הרוח הזאת".

משפחת מרק מעתניאל שבהר חברון איבדה ארבעה בני משפחה בשנים האחרונות - סג"מ פדיה מארק נפל בקרב בעזה לפני כשבוע. רק לפני שבועיים, נפל בקרבות על קיבוץ בארי, בן דודו אלחנן קלמנזון. אב המשפחה, הרב מיכי מרק הי"ד, נרצח בפיגוע ירי ב- 2016, והבן הבכור, שלומי מרק ז"ל, נהרג בתאונת אופנוע ב- 2019.